Gå til innhold

Brexit - Handling fra England


Siggen

Anbefalte innlegg

Har en bestilling fra lrDirect på vei. Med DHL Express. Ikke fordi det hastet, men fordi det kostet minimalt ekstra, og det stod en tekst i rødt ved DHL vei-valget, som sa en kunne forvente forsinkelser. De hadde problemer med en lastebil som skulle levere deler inn til seg, så det ville ta en dag ekstra. Bestillte 31/12, som var en idiotisk dag å bestille på, men litt interessant også å se hvor lang tid det nå tar.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på deler fra Island 4x4 

Tatt over en mnd, grunnet underleverandører ikke har levert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånt sett, om de har delene på lager i england, så burde det gå greit med de fleste store speditørene. Brexit påvirker jo i utgangspunktet handel mot Norge i minimal grad, da vi alltid har vært utenfor EU uansett.

Naturligvis kan man få forsinkelser pga at lastebilene ikke kommer over etc - så noe krøll blir det nok.

 

Det er nok værre å sitte i Sverige og bestille deler nå vil jeg tro..

 

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eraring med DHL lokalt er meget bra i senere år.

Har satt opp på siden deres at de bare kan sette pakkene igjen hos meg - og det har fungert uten nevneverdige hikk.

 

Ellers så bruker vi dem profesjonelt også - de HAR pådratt seg noen kallenavn opp igjennom åra, men jeg er jevnt fornøyd.

 

Noen "kallenavn" fra Arkivet:

Dump it, Hide it, Loose it,

Driver is Hopelessly Lost,

 

Etc, etc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktignok før jul, men må skryte både av Paddocks og DHL. Bestilte noen deler i god tid før jul, deriblant noe som skulle være julegave. Det ble litt ventetid fordi en bildel ikke var på lager. Vanligvis ikke noe problem, men jeg spurte Paddocks via chat bare for å høre om de visste når delen kom inn, og forklarte at det skulle være en julegave. Kunne ikke svare sånn umiddelbart, men på kvelden fikk jeg en e-post om at varene var sendt. Dette var torsdag kveld den 17. des. Fredag morgen betalte jeg for mva og tollgebyr til DHL. Lørdag morgen den 19. des. stod DHL på døren med tre kolli sendt med express. Jeg betalte ikke noe ekstra for dette hos Paddocks, og betalte bare for et kolli! Super service! Da ble det julegave til husets P38-eier også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jorgenht skrev:

Det var kjapt! Pakket,sendt og mottatt samme dag? 

 

Går litt i over ett døgn fra bestilling til levering denne gangen. Og det er egentlig imponerende da jeg bor i Tromsø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, YMK skrev:

 

Går litt i over ett døgn fra bestilling til levering denne gangen. Og det er egentlig imponerende da jeg bor i Tromsø

Det er jo relativt kjaptB) Måtte vente 2 døgn/ 3 dager i sommer på å få en stikkaksel fra Lier til Bodø - men da vet jeg jo ikke om den blei sendt sporenstreks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...