Gå til innhold

Vacumpumpe til bremsene puma


antz82

Anbefalte innlegg

Hallo

Fikk for en stund siden olje lekkasje på bremse vacumpumpa....det var vist en svakhet på noen pumper, for dårlig o ring i akslingen til hjulet som sitter på multimedia, har jeg klart å lese meg fram til på utenlandske forumer....

Pumpen er vist sentral oljesmurt?..eller?

Bestilte en ny med pakning og moterte her i romjula, startet opp og tok meg en lengre kjøretur med div små stopp for å sjekke om ev lekkasjer....og ja det var oljesøl i gjenn....den nye pumpen lekker.

Uflaks?

Eller kan det være noe mere feil?

Prøver å lete meg fram på det store internettet etter noe skisser/tegninger om hvordan dette funker... noen som kan peke meg i riktig retning?

Noen som har noen tips?

Fått tilsendt en komplett ny på garantien, men før jeg montere denne bør jeg undersøke litt mere tenker jeg... eller?

 

 

20210103_130824.jpg

20210103_130830.jpg

Kan det komme fra dekselet? (Merket med rødt)

Overtrykk i motoren?

20210105_214923.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en ny på garantien, så jeg bytter pumpa ja.... men jeg begynner å lure på om det kan være noe annet...skulle ha trengt en skisse over hvor olja forsvinner etter den har gått igjennom vacumpumpa... tenkte det kunne være tett så at trykket blir for høyt..?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...