oggioffshore Skrevet 22. desember 2020 Del Skrevet 22. desember 2020 Hei Sikkert noen xpert som vet hvorfor det er forskjellig grease på ytre driv ledd /knute. Og den indre. Følger med 2 typer i disse mansjett settene. Funderer hver gang på hva som skal hvor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 12. april 2021 Forfatter Del Skrevet 12. april 2021 Altså, ingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iknutis Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Normalt skal den sorte i ytre ledd. Kalles normalt molybden-fett eller tilsvarende. litiumbasert fett ofte, men med molybden som additiv for å minske slitasjen på kulene i drivknuten. Korrekt smøring er en kunst, både når det gjelder oljer og fett. Fett som er gode på temperatur og friksjon(hjullagerfett), er ikke godt egnet i et CV-ledd med høyt trykk mellom delene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 14. april 2021 Forfatter Del Skrevet 14. april 2021 På 12.4.2021 den 22.45, iknutis skrev: Normalt skal den sorte i ytre ledd. Kalles normalt molybden-fett eller tilsvarende. litiumbasert fett ofte, men med molybden som additiv for å minske slitasjen på kulene i drivknuten. Korrekt smøring er en kunst, både når det gjelder oljer og fett. Fett som er gode på temperatur og friksjon(hjullagerfett), er ikke godt egnet i et CV-ledd med høyt trykk mellom delene. Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timo@ Skrevet 15. august 2021 Del Skrevet 15. august 2021 På ytre er molibdenbasert, har MoS2, molibdenum disylfide, eller vanlig er skrevet «constant velocoty joints» gease, CV Joints. på indre er "Tripod Joints", "Triple Roller Joints", "Inboard", "Inner", lignende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.