Gå til innhold

2 dørsen


county

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Godt med frostvæske...  Trodde starteren var gåen og bestilte ny... Tok ut alle pluggene i går og ikke noe vann inni... Kan automat kassen lure meg??  I dag tørnet jeg den plutselig lett rundt med hendene!!!! men starteren drar den ikke rundt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg..  uansett startere, skal ikke veiven stå fast og plutselig gå fint rundt dagen etterpå.... Den startet jo som i video nr 1 i tråden her før den plutselig ikke ville mer.   

Endret av county
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en serie1er jeg hadde var startkransen uten tenner her og der og generelt veldig slitt. Der låste starteren på kransen fra tid til annen og jeg måtte løsne den ved å vri på veiva, reimhjulet fremme på motoren feil vei for å løsne den. Noen ganger løsnet den av seg selv. Tok litt tid før jeg forsto hva som var greia med den kan du si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tredje jordings kabel snurrer starteren fint rundt.. under feilsøking ble gass/chokewire litt varm.. en dyse eller flotør henger åpen noe som gjør at motoren ruser opp. Dette kontrollerte jeg med og slå av og på tenning.. til det smalt som det ikke har gjort på Laksevåg siden de bombet ubåt bunkersen her..  Har dotter i ørene og det er flere timer siden

IMG_20210125_162324_2.jpg

IMG_20210125_162459_8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, county skrev:

Etter tredje jordings kabel snurrer starteren fint rundt.. under feilsøking ble gass/chokewire litt varm.. en dyse eller flotør henger åpen noe som gjør at motoren ruser opp. Dette kontrollerte jeg med og slå av og på tenning.. til det smalt som det ikke har gjort på Laksevåg siden de bombet ubåt bunkersen her..  Har dotter i ørene og det er flere timer siden

IMG_20210125_162324_2.jpg

IMG_20210125_162459_8.jpg

Du skulle ha ventet med salutten til 17. mai ;-) - jeg er imponert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydder litt rundt "bomben"på verkstedet i kveld...   Det smalt godt ja, kjente trykkbølgen inni bilen og det drysset støv ned fra taket..  Nå virker egentlig alt bortsett fra at den plutselig har bestemt seg for og ikke starte....... Tror det er noe tenningsgreier..  200 tdi'en i 90" en bare går og går den..  godt det bare er hobby bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ringe oggis garage, om det står på det bil elektriske :P

 

Den smellen skulle eg likt å hørt.... 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...