Gå til innhold

Kjetting til større dekk


Tjomis

Anbefalte innlegg

Sjekk også hva du faktisk får plass til. Jeg har 265/50/20 på original LR felg og tviler på at jeg får på vanlig kjetting ettersom det er lite plass mellom dekk og øvre bærearm.

 

Nesten ingen som lager vanlig kjetting til den dimensjonen heller... Vurderer å prøve Thule K-Summit XXL K77 men har ikke stått fast ennå :D Kommer nok til å angre den dagen jeg gjør det...

 

D5, men samme tema: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Plass har jeg selvfølgelig ikke tenkt på :rolleyes: det kan jo bli ett problem om ikke jeg kjører den i offroad.

 

Hm, jeg kjører meg fast ett par ganger i sesongen på en kyravei ned til hytten. Har nabo med traktor. Men må ha en løsning som jeg klarer meg selv. Noen andre tips om ikke kjetting er tingen på snø og til tider is? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sånne dekk-sokker på forrige firmabilen. Med noen små kramper rundt forbi som gav litt bedre grep på is. 
Synes de var rent h..... å få på- men de tar ikke mye plass. 
 

Merk, de bør settes på før du sitter fast ellers nytter det ikke da man bør trille frem og tilbake noen ganger for få dem ordentlig på. 
 

Autosock

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...