Gå til innhold

Xenon lykter


svennis

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte noen sett med Biltemapærer siden de var såpass rimelige i forhold til "orginalpærer" og opplevde to ting:

1) De ga mindre lys enn dyrere merker

2) De var ikke så billige allikevel, siden de bare holdt noen måneder mens "orginalpærene" holdt i flere år.

 

Når det er sagt så kjenner ikke jeg lyktene på din bil, men jeg hadde en gang en BMW E39 hvor lyset var katastrofalt dårlig. Ikke helt enkelt å demontere lyktene, da de ikke var ment å skulle demonteres, men - fikk de omsider fra hverandre og DU VERDEN så mye skitt det var på innsiden av glass og på reflektorer i de lyktene. Ble en helt annen verden etter at de hadde fått en runde i oppvaskmaskinen og litt puss på kjøkkenbenken. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen godtfolk:-)

 

Takker for gode tips og råd. Når det nevnes orginalpærer, hvilket merke snakker vi da om?

Ser på nettet at det muligens går an å klipse av glasset på lyktene, mulig det er et alternativ i forsøket på å fjerne skitt etc...

 

Noen som har kjennskap til om demontering er verdt et forsøk?

 

mvh

 

Svennis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...