Gå til innhold

Varmetråder i frontrute


LarsP38

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe godt svar til deg, men vil tro at det enten er styrt av selve klima unit'en eller et timer relais. Tror kanskje det første, er vel kun to relais foran i sikringsboksen som styrer

hver sin halvdel av frontruta.

 

Jeg ville vært litt forsiktig med å tukle med timer. Kan tenkes atdet er tidsstyrt for at ikke trådene i ruta skal bli for varme og brenne ut. Bedre å trykke på knappen en gang til, eller skrape litt.

 

Martin

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når de fungerte på min så klarte de veldig godt å smelte løs tykke islag slik at en kunne fjerne denne uten å skrape seg ihjel.

Tror ikke de er laget for å smelte ned og fordampe tykke islag, det tror jeg selv ikke tyskerne har designet inn på sine modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 26.12.2020 den 10.39, kaaskogs skrev:

Hei, du kan sjekke jordingspunktene til varmen i frontruta. Var dårlig kontakt ( irret på kabelskoene og skruene) på min, pusset flater og dro til.

Fikk mye bedre virkning på varmen da.

Det skal jeg sjekke. Takk for tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.12.2020 den 10.10, MartinM skrev:

Bedre å trykke på knappen en gang til,

 

Ja er ikke det enkelt nok, eller er det slik at du gjerne vil starte bilen med full defrost på, gå inn og så vente til bilen er klar før du setter deg inn-_-

 

For det tar deg jo bare ett sekund å trykke på varmetråd aktiverings knappen for nye 4 minutter på frontruten, men det forutsetter jo at du er inne i bilen.

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...