Gå til innhold

Nakatanenga vindu


Dal-z

Anbefalte innlegg

Meget lur om man har bruk for den! Med taktelt over takluken hadde jeg åpent der, så det ble gjennomtrekk alle veier (seng inni bilen på tur) 

 

uten takluke blir det også trekk gjennom. 
 

noe større løsning ville ikke vært like solid, og enklere å presse inn for å få åpnet døren. 
 

kjørt med mine montert hele tiden i lang over et år :) en del mer vindstøy, men enkelt å ta ut om man irriterer seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Takk for svar @kasperhoglund og alle andre :)

Forresten, ville denne gitt nok luft til å kunne ha en hund inni bilen? Da uten takluke eller andre vinduer åpne. Hovedsaklig om natten, så sol er ikke noe problem.

Ser også at 4x4overlander ikke sender til Norge, kan jeg spørre om du husker hvor du bestilte din?

Endret av Dal-z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har disse selv og er godt fornøyd. Virker som god passform og kvalitet. Brukes først og fremst når jeg camper i bilen (oftest med en strap som holder bakluka på gløtt) , men også om sommeren for å holde nede temperaturen i parkert bil. Tar bort den ene en eller begge når jeg kjører i hastighet pga vindstøy. Ville ikke stolt på at disse var nok for hund/barn i bil i varmen. 

Kjøpte mine hos 4x4 Overlander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...