SveinHa Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Flere som sliter med pakker fra Kina? Har i mange år handlet litt småpjask fra Kina og aldri hatt noe trøbbel med det, tar litt tid men normalt levert i nærheten av korteste tidspunkt oppgitt. Nå i høst er det blitt helt katastrofe, flere pakker er sendt og sporingen viser at pakken er innom flere steder, av og til helt fram til Norge også, men så stopper det helt opp og pakken "forsvinner". Har så langt ikke mottatt noen pakker i det hele tatt i høst. Selger ordner opp og refunderer kostnadene uten å mukke men det hjelper jo bare litt... Siste pakken er bare en dag over max leveringstid men ser også ut til å ha stoppet opp: Mistenker at dette har en smule med lockdown/plandemi å gjøre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camarogeddon Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Jeg har sånt sett ikke hatt noen problemer med slike leveranser i år - den siste forsendelsen mottok jeg vel for noen uker siden. Men jeg sitter og venter på et par pakker nå som nærmer seg grensen - så vi får se. Men så langt har "kommet fram" raten vært ganske så bra nær 100% her. -Camarogeddon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Går mye tregere for tiden... Men kommer stort sett frem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atle G Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Kjøper jevnt fra Banggood / Alibaba - var en periode med forsinkelser men de siste leveringene har gått raskt. Venter på en til nå så får vi se om julehandelen skaper forsinkelser. Fikk en ebay levering rimelig raskt (coil til en 1927 modell) - men venter på en pakning til vannpumpen på samme bilen. Men som SveinHa skriver: Når noe forsvinner på vei fra China så er det aldri problem med å få refundert eller få ny forsendelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Det har stoppet helt opp de jeg har bestilt. Men plutselig bærer postbudet seg skakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Går mye tregere for tiden... Men kommer stort sett frem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rangeroverp38 Skrevet 22. november 2020 Del Skrevet 22. november 2020 Jeg kjenner noen ifra Kina, og som da får noen pakker derifra av og fra familie derifra. De fikk de til å gå til postkontoret å spørre de hvorfor det var av og til problemer med pakker til Norge. De fikk til svar at de ikke viste hvorfor, men de opplevde at til Norge så var det av og til problemer, men ikke til noen annet land. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 23. november 2020 Forfatter Del Skrevet 23. november 2020 Lett blandede erfaringer altså, samme på et annet forum jeg la ut samme spørsmål. Jeg har merket meg STOR forandring dette året, ikke hatt noen problemer tidligere år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Efterlyste 3 pakker nå i dag på Post i butikk.. 2 postpakker og 1 Norgespakke. Norgespakken har foreløpig brukt 7 arbeidsdager fra Moss til Spydeberg. Innlevert Posten / Bring i Moss er siste oppdatering. Postpakkene fra Kina ser ut som om de har gått ut fra Askim med 2 dagers mellomrom. Men har aldri ankommet min postkasse. Godt det ikke var julepresanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Plutselig rant postkassa over og nissens hjelper ble fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SveinHa Skrevet 2. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2021 Nok en pakke forsvunnet. I sporingen er den markert som levert for en god mnd siden (glemte ut hele greia) men da jeg påpekte at jeg ikke hadde mottatt fikk jeg prompte følgende svar: "Dear customer, Sorry for this problem. We might put wrong label on your parcel when packed it. We can refund you. Looking forward to your reply." Eneste jeg har bestilt fra Kina siden sist pakke forsvant men har en ny bestilling på gang nå... De kan jo ikke drive business når kunden ikke får det han har kjøpt om ikke der er ting vi ikke ser her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.