Gå til innhold

Fylle dr. Tranny


MS86

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, MS86 skrev:

Må bli den her da eller hur?

37DBB4BE-2E87-4A7B-BEDB-3489E00A3841.jpeg

Stemmer 

 

Steike så reint det va..... Hm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, vegarj skrev:

Har du dr.tranny?? Hvis ikke har jeg 2 tuber som ligger og kan byttes i 1 øl :)

Hvor holder du til @vegarj? Holder til i Bærum og befinner du deg i nærheten kommer jeg gjerne med en øl i kveld:) så slipper jeg å vente på posten mandag..

13 timer siden, oggioffshore skrev:

Stemmer 

 

Steike så reint det va..... Hm 

Ja må si motorrommet er ganske ryddig. Med 4 småtroll er det lettere å holde det rent der, enn inni bilen:P

B93B4481-6868-4F15-BF1F-9E0DD998E904.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MS86 skrev:

Ja  si motorrommet er ganske ryddig. 

Ja det så pent ut, samtidig beveger vi oss i feil retning når det er plast polish som skal til for å få ett fint motor rom:huh: mener nå jeg.

 

Mvh Brage 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vasket et motorrom før, men gøy var det. Kjøpte et brukt motordeksel med strøken lyddempingsmatte under. Vasket hele motorrommet da dekselet som jeg fikk så jævlig ut. 

Hvilken retning mener du er feil? 
Det å bruke plast polish, det å ha et rent motorrom på en LR, eller mener du det å legge ut et bilde av motorrommet i et tråd som i utgangspunktet omhandlet dr. Tranny? 
Har ikke tatt stilling til noen retning når det gjelder det temaet så kom gjerne med innspill..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida ikke misforstå, det ser helt nydelig ut under panseret der og det er helt tydelig gjort en meget god vask. Liker det jeg ser ;).

Det jeg ville frem til er at det er litt teit at de skjuler alle motor deler under  en haug med plastik deksler. men de har vell en misjon de og.

Synes en motor med topper og plugger og innsug ser fint ut som det er.... det var det jeg mente skjønner du.

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Brage skrev:

Neida ikke misforstå, det ser helt nydelig ut under panseret der og det er helt tydelig gjort en meget god vask. Liker det jeg ser ;).

Det jeg ville frem til er at det er litt teit at de skjuler alle motor deler under  en haug med plastik deksler. men de har vell en misjon de og.

Synes en motor med topper og plugger og innsug ser fint ut som det er.... det var det jeg mente skjønner du.

 

Mvh Brage

Da er vi på nett. Kjente jeg ble litt hårsår når jeg oppfattet kritikk når jeg for en gangs skyld spylte over i motorrommet:P

Enig i at det ser lekrere ut i gamle travere:)

75B84D79-55C7-45FA-974E-BA97ED272787.jpeg

E204409F-5716-4C50-A750-975EEC69DA59.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...