Gå til innhold

Defender 90"


telindnor

Anbefalte innlegg

Stadig blir jeg minnet på at 90" er en bil jeg ikke har noe forhold til, og en vakker dag håper jeg virkelig at jeg nettopp får det!

Hvis det er noen som sitter med en 90" med behov av jobb for å komme på veien, og som tenker..too much, hører jeg gjerne om det. Og som jeg håper kommer frem, det bør være en relativt rimelig etablering av "forholdet" blush

Angrer heftig på at jeg ikke slo til på @Ø.Trovum sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deffen er helt klart bilen av alle jeg har eid som har gitt meg mest glede, tom foran min 65 Triumph TR4A. Årsak den er sjarmerende simpel, men jammen litt av et foto-objekt. Gøy når folk spør om å få ta bilde av bilen. På min må torepedovegg tas i fremtiden, men det holder hvertfall i to år til. Når den byttes blir det galvanisert, den kostnaden tar jeg gladelig :-) Legger ved et par bilder for inspirasjon... God helg :)

IMG_1286.jpeg

deffenogbåt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, KjellB skrev:

Deffen er helt klart bilen av alle jeg har eid som har gitt meg mest glede, tom foran min 65 Triumph TR4A. Årsak den er sjarmerende simpel, men jammen litt av et foto-objekt. Gøy når folk spør om å få ta bilde av bilen. På min må torepedovegg tas i fremtiden, men det holder hvertfall i to år til. Når den byttes blir det galvanisert, den kostnaden tar jeg gladelig :-) Legger ved et par bilder for inspirasjon... God helg :)

IMG_1286.jpeg

deffenogbåt.jpg


Knall bil. Doing importent stuff :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, telindnor skrev:

Det er jeg klar over, men ingen i kategorien "prosjekt" eller rimelig.

Ø.Trovum bilen steg nesten 50k helt plutselig med ny eier, ellers ville nok den vært interessant i dag..

Sjekket blocket.se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Erik Iversen skrev:

 

Det var ikke så mange til prosjekt pris der nei.

Ett eller annet står bilen min...det er bare å få lurt den ut av buskene cool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kristian Kvart skrev:

Hmm vakler litt i troen og er i tenkeboksen om dagen, men noe prosjektbil er Mr. Green ikke...

Skal si ifra hvis tankene ikke forsvinner ;)

 

Kikket gjennom hele Mr Green tråden nå...og det er knall bil altså. Gi meg gjerne et hint "når som helst", men gjerne ...nå :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...