Bjørnung Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Må sette av vel mye av pensjonen, men....kanskje når jeg blir 95...... ;-) https://media.landrover.com/news/2020/11/original-land-rover-defender-silhouette-lives-land-rover-grants-bowler-licence-use Bjørnung Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kurt Gustafsson Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Aiai.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnTo Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Tror denne får en plass på ønskelista Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puch G Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Hhm, Bowler får en lisens mens Ineos bare kopierer uten lisens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørnung Skrevet 13. november 2020 Forfatter Del Skrevet 13. november 2020 45 minutter siden, Puch G skrev: Hhm, Bowler får en lisens mens Ineos bare kopierer uten lisens? Nå er vel Bowler, eid (delvis?) av Land Rover er det ikke? Og her skal Special Vehicles til LR inn og delta i utvikling om jeg forrstår det riktig. Bjørnung Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atle G Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 2 timer siden, Bjørnung skrev: Nå er vel Bowler, eid (delvis?) av Land Rover er det ikke? Og her skal Special Vehicles til LR inn og delta i utvikling om jeg forrstår det riktig. Bjørnung Bowler er 100% eid av Land Rover ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Olsen Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 JLR skyldte på nye EU-regler som gjorde det umulig å få godkjent Defenderen til Euro6-krav. Alle skjønte at det reelle argumentet var kostnad med et håndbygd kjøretøy. Det ser vi her. 200 k€... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.T Skrevet 14. november 2020 Del Skrevet 14. november 2020 3 timer siden, Espen Olsen skrev: JLR skyldte på nye EU-regler som gjorde det umulig å få godkjent Defenderen til Euro6-krav. Alle skjønte at det reelle argumentet var kostnad med et håndbygd kjøretøy. Det ser vi her. 200 k€... Er vel ikke bare kostnad ned håndbygd som er grunnen, resultatet etter å havne på taket med en defender er vel kanskje velkjent som ikke det aller tryggeste man kan gjøre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Olsen Skrevet 14. november 2020 Del Skrevet 14. november 2020 En minimal veltebøyle gjør susen. Uansett har de åpenbart fått til det med denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peik Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 (endret) Betydelige forbedringer og forsterkninger ift en defenderramme. Her er roll cage og rocksliders standard og integrert i rammen. Endret 16. november 2020 av Peik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Dette er vel mer en guttedrøm for de med alt for mye penger enn en hverdagsbil for menigmann. Jeg ser ikke bruksverdi i hele tatt for en sånn bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qcnr Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 Dette er like mye en original Defender som en G-wagen. Woop-de-dooo.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motom Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Tja... kan vel ikke sammenligne en ny G-wagen og en Bowler Defender... Må si det frister mer med en G-wagen enn en lekebil med rør-ramme :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puch G Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 12 timer siden, motom skrev: Tja... kan vel ikke sammenligne en ny G-wagen og en Bowler Defender... Må si det frister mer med en G-wagen enn en lekebil med rør-ramme :O Det kan man ikke, men sammenligne G-wagen og Grenadier (Ineos) går helt fint. Er jo samme folk som bygger og utvikler de to (Magna Steyr i Graz). De som har utviklet mange andre sentrale biler med firehjulstrekk (Mercedes 4Matix, BMW X3, Fiat Panda, Haflinger, Pinzgauer, etc) Fun fact: Jaguar I-Pace & E-Pace bygger de også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motom Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Liker konseptet til Ineos men senes den ligner like mye på en G-wagen som en Defender. Blir sikkert en flott bil men skulle ønske den lignet litt mer på en Defender. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qcnr Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 På 24.11.2020 den 7.57, motom skrev: Tja... kan vel ikke sammenligne en ny G-wagen og en Bowler Defender... Må si det frister mer med en G-wagen enn en lekebil med rør-ramme :O Det var vell hele poenget... .....WOOOOSSSHHHHH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motom Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Interessant med alle kombinasjonen... Ineos - erstatter Defender som enkel, praktisk off-roader/overlander Gelendewagen - alt fornyes unntatt utseendet Defender - blir en luksus-offroader med noen få visuelle trekk til sin forgjenger Bowler Defender - off-road lekebil Blir spennende å se hvordan de gjør det salgsmessig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sven Skrevet 26. november 2020 Del Skrevet 26. november 2020 Dette er i bunn og grunn en Bowler bygget for rally men de har fått lov å bruke Defender karosseriet. Er en artikkel om den i LRO januar 2021 (som kom digitalt til min iPad i grå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.