Gå til innhold

D2 Køyrelys


radovan

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Mikal skrev:

Her finn du kanskje nokre tips som kanskje kan funke bort i Honndalen og.

 

Får sjå under rattet og så kjem eg tilbake med spørsmål. Det er vek neppe så enkelt at eg berre kan klippe laust reléet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ledning som er klippet og som skal kobles sammen etterpå.

Har bilde av det i D2 tråden min men husker ikke helt hvor.

 

Du kan programmere automatiske kjørelys i bcu etterpå men da får du "franske" lys :D Søk på det så tror jeg du finner oppskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min D2 så mener jeg at jeg klipte noen ledninger for å få bort rele, og så koblet ting sammen igjen på en litt annen måte. Setter på lys hver gang jeg starter bilen, må det på Bien også, så det ligger automatikk i bevegelsen. Men må nok koble opp noe automagi nå, siden det har kommet en bil med endel mere elektronikk i huset. Hadde det tidligere på Bien, og det kommer nok på plass igjen.

 

Når naboen hadde D2, så fant vi at vi bare kunne koble bort ett mellomstykke med 2 kontakter, så fungerte alt som originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, GuttormG skrev:

Kan gjøres med Nanocom. Men noen har norske kjørelys med ekstra rele under rattet, fant oppskrift på hvordan det kunne fjernes (her inne?), Skal se om jeg finner den igjen.

Hadde vore fint:wub:

Har leita sjølv, men det er mykje materiale her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...