Gå til innhold

2006 Freelander TD4 SE


Torkr

Anbefalte innlegg

EU-godkjent til 31.10.2022. 

Se-utgave med varme i seter og frontrute. Webasto tilleggsvarmer. Montert Dab-Radio med Bluetooth handsfree. Radio betjenes med original rattbetjening. Bilen har gått ca 180'.

Jeg har satt inn egr blanking kit, silikonslanger og det sitter en kcr-chip som er satt til ca 140 hk. Bilen ligger på et forbruk på ca 0,8 på blandet kjøring. Videre er det byttet oppheng til dieseltank, skiver klosser(brembo) og foringer til stabstag foran. Jeg hav hatt bilen de siste 100' km, og i mitt eie har den fått olje og filter av god kvalitet hver 10'.Det følger med umonterte polyurethane foringer til hele bilen. Det er følger med noe slitne sommerdekk på fine felger, og det sitter på gode vinterdekk på dårlige felger. Dette har blitt min bil nr to, og jeg ønsker meg en heller en bruksveteran i stedet for denne og kan tenke meg å bytte om noen er interessert i det. Står nyvasket med full tank. Tenker meg en pris rundt 40'.

DSC_0392.JPG

DSCPDC_0001_BURST20200427182003338_COVER.JPG

DSC_0140.JPG

DSC_0143.JPG

DSC_0137.JPG

DSC_0138.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...