Gå til innhold

Hjelpe til å finne del LR 90 1994 RHD


Discokongen

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, gautes skrev:

Jepp. Ville klippet bort gravrusta og litt til og antirustbehandlet der jeg kom til.

Piller du ut resten av dashen finner du nok mye mer moro som funker inntil du rører.

Helt enig. Biten bærer bare dashbordplata, og festene er inntakt. Klipp bort rust og smør med zink i endene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, gautes skrev:

Jepp. Ville klippet bort gravrusta og litt til og antirustbehandlet der jeg kom til.

Piller du ut resten av dashen finner du nok mye mer moro som funker inntil du rører.

 

 

Akkurat nå, lafterolf skrev:

Helt enig. Biten bærer bare dashbordplata, og festene er inntakt. Klipp bort rust og smør med zink i endene.

 
Takk for svar gents, da forstår jeg det slik at det er like greit å ikke bytte hele delen jeg linket til, men rett og slett bare klippe bort den verste rusten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...