Gå til innhold

Her skvatt jeg skikkelig...stygg sak.


AreM

Anbefalte innlegg

Ikke Land Rover, men veien minner veldig om et par tre vi har vært innom med LR på Vestlandet. Sjåføren overlevde heldigvis. Det tror jeg er fordi hun kjørte en åpen bil og ble kastet ut ganske tidlig. Noen har sikkert klikket på saken på VG. 

 

https://www.vgtv.no/video/207196/tar-livsfarlig-kjoeretur-saa-gaar-det-galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Litt ekkelt kan det vel sies.. ingen sikring for og si det sånn pluss nullføre ... Hjørnet som vi kalte det bak 110"en .. der var det ubehagelige høyt ned...  Laangt ned

378.JPG.c9dcd1408cc513bf3fb35499fb0ad7d3.jpeg

Etter hjørnet var det et lite stykke med fast fjell på utsiden av"veien"... I år ble turen dessverre avlyst pga Corona... 

377.JPG.88572fdf36ff77a0ce95103ec05035c0.jpeg

Endret av county
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, county skrev:

 

Etter hjørnet var det et lite stykke med fast fjell på utsiden av"veien"... I år ble turen dessverre avlyst pga Corona... 

377.JPG.88572fdf36ff77a0ce95103ec05035c0.jpeg

Sikkert ikke bra å få Corona der på den veien. Et lite host, og man er på vei utafor ... :P    Har du bilder fra Tusenmeteren også? Der har jeg IKKE  vært. og etter hva jeg har hørt, så skal jeg ikke dit heller!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her ser vi sporet som County "valgte" da han sklei rett ned i grøften.

Dette resulterte jo i at vi andre måtte holde oss ekstra langt ut på kanten for ikke ta samme "sporvalg".:o

Kan forøvrig bekrefte at det var bortimot nullføre. Kom meg ikke opp uten kjettinger selv med vinterdekk, begynte å skli baklengs på vei opp. Etter kjettingene kom på kjørte jeg med døren åpen, klar til å hoppe ut. Ned gikk det i 1. lav uten kjettinger men med lavt lufttrykk.

 

2020-11-08 (5).png

Endret av jjada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre opp var "greit" , kjøre ned igjen og sitte på feil side i bilen var langt fra greit... La meg litt for langt inn mot fjellveggen og sklei ned i grøften og kjørte rundt hjørnet nedi den.. var egentlig bra for da følte jeg meg trygg det stykke.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...