Gå til innhold

Skifte dekk - kapsler på utsiden av boltene??


nor303

Anbefalte innlegg

22mm pipe. De holder vel lenger om man lar være muttertrekker. Jeg byttet nettopp selv. Husket å ta dem med på bestillingen sist.  
Syslet med å plukke av hetta på noen, men de var litt stridige så kjøpte nye. Gamle i reserve- som så mye annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkurat samme problemet selv. Når jeg skulle skru opp muttrene gikk bare kapslen rundt på ene muttern, ikke mye enkel å få skrudd ut. Går ann å slå av den kapslen på utsiden av muttern og bruke de sånn, men det ser på ingen måte vakkert ut. Kjøpte meg et sett med nye muttere, fornøyd med de enda men er akkurat samme patenten. Vanskelig og si noe om kvaliteten enda.  https://lrbutikken.no/index.php?id_product=1710&id_product_attribute=0&rewrite=hjulmutter-til-discovery-3-og-4&controller=product

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...