Gå til innhold

Dual battery tray


AtleGotsch

Anbefalte innlegg

Det fins vel ikke ett helt optimalt tray?men jeg modda det fra flat dog...

Jeg har 2 95 amg fra biltema, det ene bygde jeg opp litt sånn at jeg fikk det helt ut mot døra og fikk da de inn på langs...

Det ble litt plass foran og litt plass bak til "elektrostæsj"

20200702_143600.jpg

Endret av antz82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger en liten plankebit i bunnen av min batterikasse(TD5) og batterier på tvers nå.

Plass til ymse spagetti og sikringer rundt og godt låst fast.

 

PS

Skal på BT nå og kjøpe nye da de gamle er passert 12 år og noe slappe nå ved start.

Det ene har også begynt å svette ved ene polen.

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stappet nedi to 80-900 batterier fra Biltema.

Trangt på TD5 og litt utfordring med alt annet som skulle nedi også.

To hovedstrømsbrytere , rele ,strømuttak til winch og 4 sikringsholdere og ditto strømuttak.

Bare innfestning av batteriene som gjenstår.

Hadde nok gått for to 80-800 hadde jeg visst hvor mye jeg skulle slite med plassen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et fra gmb mount, politisk ukorrekt kjøpt på nettet fra Tyskland for noen få år siden. Funker bra, men dårlig plass til kabler hvis man har store batterier...

https://shop.gmb-mount.de/defender/elektrik/doppelbatteriesys./1494/batterie-halteblech?c=211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...