Gå til innhold
LRforum
  • Bli medlem

joran

LRF Society
  • Innholdsteller

    1 838
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

7 følgere

Om joran

  • Rang
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brønnøysund

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Brønnøysund

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. joran

    Hvordan lage sin egen «edition»

    Jeg har G4 merke på min bil, Den er ikke en orginal G4, og det kunne ikke falle meg inn å selge den som en G4. Mange kule og fine merker, vi bruker jo takgrinder, snorker og annet utstyr som tilhører andre editioner vilkårlig og over en lav sko. Nei synes du noe er fint på bilen så bruk det, men selg den for den den er. :-)
  2. joran

    Fargekode

    Ja, Ikke dum farge det der
  3. joran

    Fargekode

    Ja tror det kan passe :-)
  4. joran

    Fargekode

    Dette er noen i den banen jeg tenker på
  5. joran

    Fargekode

    Skal gå for en grønnfarge på min 109, men det er jo så enormt mye å velge i. Er det noen som har gode tips. Skal ha en matt grønnfarge. Tenkte litt på army Green, ral kode 6014, men den ser litt for brun ut.
  6. joran

    Heveset til defender

    Ja Toyota er litt mer villig til å skaffe papirer og ellers det som måtte til får å få godkjent biler. Land Rover Norge er helt elendig på sånt samarbeid. Det er etter min erfaring håpløst å få noe som helt ifra dem.
  7. joran

    Heveset til defender

    285 er en super dimensjon, har selv nå 35" helt klart tøffest men gir også som nevnt ovenfor til tider litt høy puls :-) og krever litt mer jobb med heving og tilhørende justeringer. 285 + spacere for å få hjulene litt mer ut, synes jeg er en flott kombinasjon. Og bilen din.. knallfin!
  8. joran

    Ormen Lange - Defender 130 DCPU 1999

    Flott stykke arbeid!
  9. joran

    Heveset til defender

    Styr unna harde fjærer, bilen blir ikke god å kjøre, jeg vet, og jeg hadde vinsj, stor takgrind og mye annet på bilen
  10. joran

    Joran's 109 prosjekt

    Stromberg ja, har lest meg litt opp på justering og tror jeg har fått den rimelig bra nå, starter tvert når jeg drar på choke, og går fint. Men må sikkert justere litt mer etterhvert.
  11. joran

    Joran's 109 prosjekt

    Er nok en trønder ja … som har gjort nordlending av seg :-)
  12. joran

    Joran's 109 prosjekt

    Da er begge sidene bak overhalt, hjullager fettet opp, nye pakninger og nye bremseklosser. Tipset med å legge pakningen i frysern funket supert, Den ble meget lett å banke påplass.
  13. joran

    Justering - Bremser 109

    Hehe må jo et skritt videre fra 130 :-)
  14. joran

    Justering - Bremser 109

    Hva er egentlig rette fremgangsmåte for å justere bremsene på en 190 exmil. og er det noen spesielle teknikker for å ta av og sette opp bremsebånd?
  15. joran

    Oli seal hub

    Den som sitter rett bak hjullageret. Frysern for å få en krymp?
×