Jump to content
LRforum

Hans Disco2

Members
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Hans Disco2

  • Rank
    Medlem

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Stryn

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Stryn

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Må seie at det var ein veldig god følelse når motoren fyrte:-D Skifta hubar og bremseskiver framme i samme slengen, så no er bilen nesten ferieklar:-)
  2. Etter mykje om og men og diskusjonar med mekanikarar landet rundt så fikk eg tips om at det fortsatt kunne vere ein del luft i systemet og at silikonspray rett i motoren ville få den til å fyre og då ville ventilen på høgtrykkspumpa opne slik at trykket kom opp på rett nivå. Og jaggu kom den bra momentant etter ein solid dusj rett i fletta:-) Akkurat no er eg ein meeeeget glad mann!! Takk for hjelpa til Mads Slinning Larsen og mekanikeren på Motorpool for gode tips!!!
  3. Har gjennomført skifte av inlet manifold på begge sider på min 2010 D4 3.0TDV6 og har tilsynelatande montert sammen alt på riktig måte, men eg får ikkje start på bilen.... Den kinner som normalt, men når eg ser på livedata på Hawkeyen så ser det ut som at trykket på Fuel Rail ikkje blir så høgt som det skal vere. Må vere over 150 bar for at ein skal få start, og bør vel egentlig ligge på 300-400 bar ved oppstart, men eg ligger på 6-12 bar... Har gått over alle koblingane på høgtrykksida, og dei ser ut til å vere tette og tighte... Nokon som har vore borti liknande og/eller kan gi meg tips om kva som kan vere gale?
  4. Nokon som har workshopmanual der ein ser alle operasjonar steg for steg også? Ser at den delen var litt større enn eg trudde og at å skifte den er litt meir jobb enn først tenkt, så då er det greit å vite at ein begynner i rett ende
  5. Hei. Er det nokon som har ein workshop manual til RRS 2014 (L494) og eller deleliste for deler til bilen? Slo bakdøra i en kant og knuste litt på et plastdeksel ved vinduet som eg skulle ha fått bestilt og skifta... Om nokon har delenummer eller veit kor eg evt kan få tak i eit slikt deksel så set eg pris på det og.
  6. Har no testa lokal guffelure på tanken utan merkbart resultat foreløpig. to komponentar der den eine skulle auke eksostemperatur, og den andre sørge for at soten løsna ved lavare temperatur. Neste skritt er å spyle guffelure direkte inn i partikkelfilteret for å rense det, men eg har ikkje fått pris med verkstedet på det endå... fryktar at det kostar meir enn om eg kjøper eit kit på ebay og gjer det sjølv... men er litt gira på å få dette på stell igjen for det er litt drit med tett DPF... Skal på roadtrip i helga og innom Ålesund, Molde og Åndalsnes, så dersom der er nokre som har gode tips på desse plassane så er eg open for innspel:-)
  7. Er det dette som er løysinga for å fjerne soten frå partikkelfilteret? http://www.ebay.com/itm/Liqui-Moly-Pro-Line-Diesel-Particulate-Filter-Cleaning-Kit-/301780733354?hash=item4643888daa:g:oRIAAOSwAYtWL5oO&vxp=mtr
  8. Fungerar guffeluren når det er heilt tett også? Ser at Liqui Moly har noko verkstedguffe til DPF som blir sprøyta rett inn i DPF med spesialverktøy tilkobla luftkompressor, men det er vel kanskje vanskelig å få tak i for oss vanlege dødelige?
  9. Kjenner du til nokon som driv med tuning av LR på nordvestlandet? Held til i Stryn, og har lurt på å ta ein remap for å hente ut litt ekstra, s ådersom ein kunne kombinert det med å fjerne DPF så vil eg heller bruke pengar på det enn å fikse DPF...
  10. Har hatt litt trøbbel med ein temperatursensor i eksosrøret som har ført til at eg har kjørt ei stund på "restricted performance" og sota ned partikkelfilteret(DPF)... Fikk skifta sensor i dag og tok meg en tur for å ta en aktiv regenerering av partikkelfilteret med Hawkeyen. Då eg kjørte avgårde var bilen nokså dau, og det var som om den fortsatt var i "restricted performance", så eg stoppa og sletta feilkodane som låg inne. "P2463 DPF - Soot Accumulation" lot seg ikkje slette, og eg kjørte vidare med lite futt. Då eg starta aktiv regenerering av DPF så viste den "0 gram soot" og avslutta regenereringa før den var begynnt...? Feilkoden lot seg fortsatt ikkje slette og eg prøvde på nytt med samme resultat. La så ut på tur over fjellet for å blåse reint på vanlig måte og testa på nytt på andre sida. Same shit der, så eg blåste tilbake og prøvde igjen. Feilkoden lar seg ikkje slette og bilen går som et dass... Så eg sitter her med nokre spm: - Kan fullt DPF gjere at bilen går dårlig? Eller er det softwaren som held igjen? - Kvifor får eg ikkje kjørt aktiv regenerering med Hawkeye? - Må eg kjøpe nytt DPF, eller kan eg bytte den med et rakrør e.l.? Korleis vil softwaren reagere om der står rakrør? - Er det andre måtar å få rensa DPF på?
  11. ETC sensoren har store variasjonar i målinga når bilen går på tomgang, så det er vel feil med harness eller sensoren vil eg tru...? IMG_4437.MOV
  12. Hei Kjører på "restricted performance" no og får opp feilkode P043B Catalyst temperature sensor circuit range/ Performance (Bank 2 Sensor Curcuit 2) når eg kjører diagnose med Hawkeye. Når eg slettar koden og køyrer vidare så kjem feilkoden og redusert ytelse nokså kjapt når eg begynner å kjøre. Nokon som kjenner til denne og korleis eg kan fikse den? 2010 D4 som har gått 153000. Ønsker både quikfix og varig løysing:-)
  13. Takker! Har du delenr på orginal DAB+modul? Fann berre vanleg DAB på eBay.
×
×
  • Create New...