Gå til innhold

Agrostar

Medlemmer
  • Innlegg

    208
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Location
    Gaupne, Sogn og Fjordane

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Gaupne

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Agrostar sine prestasjoner

Entusiast

Entusiast (4/7)

  1. Ikkje minst! Er det nok å legge armeringen under eksisterande betong, eller burde eg båre inn i betongen?
  2. Da er konklusjonen klar, pigge opp og støype tjukkare med skikkeleg betong
  3. Har tenkt å gå ifra 4 søylar til 2 søylar, da det vil vere meir praktisk for meg. Har sett på Techlift T3, da den med små grep fort kan flyttast vekk. Praktisk sidan eg vil ha den i eit redskapshus, og kan trenge plassen til andre ting innimellom. Ifølge leverandøren så treng løftebukken 15cm armert betong. Eg prøvebårte no, og kom til 10cm med armert heimestøyp ifra midten av 80 tallet. Spørsmålet er da, skal eg ta sjangsen på at det går bra, eller burde eg pigge opp gulvet og legge tjukkare betong?
  4. Da var det omvendt, da var reimhjulet på den nye større enn den gamle. Eg fekk skjema for kva dynamoen yter på forskjellige turtall, og det stemmer på ein prikk.
  5. Bytta ifra 95A dynamo til 120A på traktoren, og skjønte ikkje noko da den nye lada mindre på tomgang enn den gamle. Fann tilslutt ut at reimhjulet på den nye var mindre enn den gamle, so sjølve reimhjulet snurra med mindre turtall enn før. Før reagerte eg på at ved full gass på motoren, så gjekk turtellaren til 2400, men du høyrde at motoren gjekk enda fortare. No stoppa den på 2300. Brukte turtalslesar ifra biltema og målte på reimhjulet framme på motoren, kom da fram til at den nye dynamoen synte rett turtall, og den gamle har synt nesten 10% for mykje. Eg kunne tenkt meg å bytta om reimhjul, for å få meir lading på lågare turtall, men da vil turtallet bli feil. Kom over denne dingsen her, som ser ut til å kunne løyse problemet mitt. Er det nokon som har erfaring med desse eller andre formeiningar?
  6. Nytt oppheng blei montert, og det rista i 40km og 60+. Satte på det utslitte opphenget, og ristingen forsvann. Tok baufila og skar hakk i all den tynne gummien på opphenget, so det nesten er igjen kun dei 3 grøvre tappane, og da er ristingen borte. So anten er det gummien som blir for stiv, eller so er det noko med vinkelen imellom dei to akslingane. Det er ein eks varebil no, har sett i bakseter. Eg meinar fra før når eg har køyrt med hengar at det har rista mindre da, da kjem jo karosseriet lengre ned og akslingen vil bli beinare.
  7. Snudde akslingane so alt blei på linje, utan at det hjelpte. Dreiv på idag med litt forskjelligt. Bytta bakre aksling, ingen forskjell. Bytta girkassefeste, ingen forskjell. Bytta fremre aksling og sette på eit sprukke gummioppheng, ingen vibrasjon. So no blir det å prøve med nytt gummioppheng og sjå om problemet ligg i akslingen eller opphenget.
  8. Har du brukt autosøk for modelltypen når du har kobla til diagnosen?
  9. Har ein Foma Powerwash 170 som plutseleg har fått det for seg å ryke kraftig kvitt når eg brukar steamer funksjonen. Før so har det skjedd når eg har køyrt tom for diesel, men no skjedde det plutseleg under bruk. Det blir heitt vatn, so alt av tenning og diesel fungerar. Kva kan vere gale?
  10. Ok, det var so enkelt ja. Da har du 1533, eg har montert 1530 og har problem med at den kjem med kryptiske tegn innimellom og ikkje reagerar på kva eg trykker på. Ventar eg to timar eller til dagen etterpå so er den fin. Og sånn held den på
  11. Litt seint ute men... Fann du ut noko? Har du firkanta eller oval styring?
  12. Det er litt utafor LR det her da, men eg reknar med mangen her har skrudd Volvo og Eg har bytta ifra ein girkasse til ein annan, M47 til M46, og da fekk eg ein vibrasjon i bilen når eg passerar 40-50km/t. Eg er ganske sikker på at vibrasjonen kjem ifra mellomakslingen. Den plukka eg komplett ifra ein delebil eg har, og eg markerte korleis akslingane hang isammen, men eg hugsar ikkje om det vibrerte i den. Mellomakslingen består av ein fremre del og ein bakre. Fremre er festa i girkassen framme med flens og kryss, og bak har splines og er opplagra i ei gummikuse. Bakre har framme eit kryss og splines som passar inn i fremre aksling, og bak er det eit kryss og flens for bakakslingen. Eg har lagt merke til at krysset på fremre akslingen ikkje står likt som kryssa på bakre. Skal det vere sånn, eller skal det stå likt eller 90 grader i forhold til dei bakre? Nokon forslag til andre ting som kan gjere at det ristar?
  13. Eg har problem med min, der akkuratt det samme skjer. Eg skal vedde på at når glødelampen ikkje tenner, so sloknar heller ikkje motorlampen. Motorlampen skal slokne etter 5 sekund, gjer den ikkje det, so har ikkje becm kontakt med ecu. Hos meg er det so enkelt som dårleg kontakt i kontakten til ecu hjernen, eit slag eller kobla fra og til, so er alt ok igjen til neste gong.
  14. Sitat ifra dei i England: "Drive it like a BMW and it will be ok" Bilen er ikkje bygd for manuell nesten, det eksisterar ikkje botndrag i det heile. Hvis du ser på momentkurven og hkkurven so vil du sjå at den likar seg best rundt 3000 om du verkeleg vil ha guff.
×
×
  • Opprett ny...