Jump to content
LRforum

Andychap

Members
  • Content Count

    300
  • Joined

  • Last visited

About Andychap

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bodø

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Bodø

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Injektortettingene er skiftet innenfor siste 1,5 år så tviler på at de lekker.
  2. Tenkte prøve kjøre bypass på filteret ved å koble lavtrykk fra kjøler og pumpa inn til pumpa igjen. For å få testet om det er feil/lekkasje på filterhuset Lufteslangen tilbake til tanken tenkte jeg koble fra/plugge når jeg tester.
  3. Har startproblemer med en disco 2 td5. Har ett år eller mindre gammel, injektorharness, dieselregulator, tank rengjort og dieselfilter byttet for et års tid siden. Bilen gikk fint og startet lett inntil begynte å fuske mer og mer på start. Byttet dieselpumpe, bilen startet men fikk samme symptomer og problemer igjen etter et par dager. Hadde ulyd i dieselpumpe før og etter bytte. "Høy" vining. Tenning på trinn to høres ut som pumpa primer / drar luft. Ingen diesellekkasjer og eller lukt av diesel, så tenker at det ikke er slangene opp mot pumpa? Mistenker filterhuset til dieselfilteret, men ikke mulig å se noe. Er det mulig å teste/bypass eller liknende på dieselfilteret?
  4. Hei. Da er denne solgt med deler og reservemotor. Andreas
  5. Hei, husker ikke i farten, men det kan jeg evn sjekke. Har for øvrig mottatt bud på bil med motor og deler. Budfrist ut dagen i dag, så om du evt er interessert i reservemotoren kan du kanskje ta kontakt med ny eier etter salget.
  6. Hei. Bud på bilen er trukket, og bilen med deler og reservemotor er da fortsatt til salgs. Har bestemt meg for å beholde takstativet til et annet prosjekt. Med mindre noen som har et som går til Disco 1, 2-dørs er interessert i å gjøre en byttehandel.
  7. Såpass må det være. Har 100m2 innendørs og det er på langt nær stort nok. Dog tror jeg behover justerer seg fint etter hvor mye plass en har tilgjengelig.
  8. Bud mottatt. Send PM, om interessert. Budfrist til og med 12 januar.
  9. Fikk tatt noen bilder av interiør i dag. Etc. Setene virker være hele. Noe slitt foran men ikke hull.
  10. Hei. Bilen starter og går som nevnt. Kjørte den opp og ned av bilhenger. Automatgir. Felgene er lakkert i bilens farge ja. Har reservehjulet også. Kjenner ikke til om den har vært i Tromsø tidligere.
  11. Kjenner til et par eiere. Regnr er/var RH15772
  12. Ser ut til at luftfjæring følger med. i hvert fall deler/belger. Pusse opp ja. Det var noe med tid til dette. Er selv ute etter et vedlikeholdsprosjekt etter familieforøkelse i høst. Det klarer jeg å håndtere. Har sett en stund etter seriebil-prosjekt. Fortrinnsvis 2/2A.
  13. Range Rover Classic LSE 4.2 starter og går. Muligens problem med kjøling men har ikke fått sjekket ut dette enda. Ikke vann i olje og vice versa. Farge Mosswood green. Følger med reservemotor med innsug og diverse deler. Stort takstativ montert på bilen og originale 2-eikers RR-felger. Bilen har stått i rundt 4 år, men ser forbausende bra ut mhp rust. Er understellsbehandlet og har stått lagret ute under presenning. Bud ønskes. Send PM. Kan vurdere bytte i seriebil, gjerne 2A. Bilder kommer.
×
×
  • Create New...