-
Innlegg
315 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bodø
Previous Fields
-
Location / Bosted
Bodø
Nylige profilbesøk
Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.
Andychap sine prestasjoner
Entusiast (5/7)
-
-
prøvde sjekke på siden under eksosmanifold. Kunne se ut som 16p men vanskelig å si. Står nr flere plasser på motoren? Andre kjennetegn?
-
Etter flere vurderinger går denne på skroten om ikke noen er interessert. Står i Bodø Sølvgrå. Masse gode deler men fremste midt av ramma er gåen. Mer enn har tid og kapasitet til selv. Gått ca 340k km. For så vidt sterk motor enda. Lekker på alle kjente plasser. Plukket av ace. Montert standard stab stag. Ukjent feil. Sporadiske startproblemer. Nylig skiftet dieselpumpe, filterhus mm på innsprøyting. Tenkte beholde diffene selv. 1 år gamle sommerdekk Michelin. står på eldre pigg. For så vidt kurante. alu felger på alle 8. krem skinn interiør
-
-
Hei, supert. Sender pm.
-
Trenger et par nye/brukte stikkaksler til disco 1. 10 spline. De gamle er litt slitne. evt brukt komplett bakaksel 24 spline også interessant. Noen som har liggende.
-
Er interessert i et par sandstiger eller recovery tracks om noen har. Betaler frakt til Bodø. Erfaringer?
-
02 D2 med rusk selges til høystbydende - EU-godkjent
Andychap svarte på Andychap sitt emne i Biler selges
Solgt! -
02 D2 med rusk selges til høystbydende - EU-godkjent
Andychap svarte på Andychap sitt emne i Biler selges
Hei, det er notert. Er klar over at jeg skrev høystbydende, men tror jeg må sette en minstepris på 10000,- for bilen. Regner med at ny pilot med tid til å skru fikser det som fusker rimelig fort. Følger med to sett dekk på original alu felg. nye sommerdekk av i fjor. Står på pigg -
02 D2 med rusk selges til høystbydende - EU-godkjent
Andychap svarte på Andychap sitt emne i Biler selges
Ute og dro henger i kveld. Fikk tatt noen bilder og et par videosnutter. IMG_8790.MOV IMG_8791.MOV 1000m og LED-bar følger ikke med. -
02 D2 med rusk selges til høystbydende - EU-godkjent
Andychap svarte på Andychap sitt emne i Biler selges
Hbo vrakpant. Noe rust er det, men bilen ble da godkjent for et års tid siden. Skal få tatt frem noen flere bilder. Ellers ble bilen solgt her på forum for snaut års tid siden. -
1993 Range Rover Classic 4.2 Vogue LSE "Barnfind" selges
Andychap svarte på Andychap sitt emne i Biler selges
Har det beholdt. Ikke til salgs. -
Disco Td5 selges til høystbydende Trekker bra og girer fint. Automatgir EU-godkjent til 09.01.2021 Km-stand ca 335000 Hel og fin. Grei bruksstand. Har vært i daglig bruk inntil nylig, men tid til å fikse strekker ikke til med småbarn i huset. Kan fikses opp eller plukkes deler av. ACE er demontert og bygget om til manuelle stabilisatorstag og byttet til løpehjul på motor. Luftfjæring er tett og fin. Nylig overhalt. Ny dieselpumpe, filterhus, og regulator og injektortettinger ble byttet for et 1-1,5 år siden. Kjente feil: - Har noe smårusk som luft i drivstoffsystem. Kan godt være injektortettinger. Litt tungstartet, men når den går så går den. Trekker veldig fint og girer bra. - Markerer territoriet. Bunnpannepakninger til motor og kasser medfølger. - Strømtyv med ukjent årsak. Lader fint. Har målt en del og ikke funnet noe. Kan være noe i forbindelse med kompressor til luftfjæring som synes å starte av og til når bilen er låst, men ikke fått forsket noe mer på det. - XY-bryter fusker. Har konstatert feil på bryteren. Har hatt oppe, og fått til å fungere. Mangler ryggelys. Kan muligens loddes på kontaktpunkt Kan vurdere noen form for bytte i EU-godkjent seriebil.
-
Akkurat. Har ikke pillet på disse før. Går kanskje ant å plukke disse fra hverandre og gjøre rent evt
-
Ikke det at jeg ikke vil ha medisinen. Men det er vel litt mer involvert å bytte tettinger enn å sjekke filter og et og annet før den jobben. Byttet filter i dag uten at det hjalp. Skrudde på tenningen og hørte ved filteret at det gikk luft gjennom før det ble «stille». Pumpa fortsatte å gå slik den skal Når pumpa stopper etter ca 30 sek så høres det ut som at det renner tilbake fra filteret. Som om den mister trykket. Skal det være slik? Kan den lufteventilen fuske slik at det renner rett tilbake til tanken i stedet for å gå til høytrykksdelen av pumpa?