Jump to content
LRforum

Bjørn_C

LRF Society
  • Content Count

    790
  • Joined

  • Last visited

About Bjørn_C

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Drammen

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Drammen

Recent Profile Visitors

2,334 profile views
  1. Sa ser jeg det an litt bare. Takk
  2. Takk for svar @iknutis Rats gjorde ikke dette - måtte ringe å spørre. De mente det ikke var behov. Synes fortsatt den girer litt hardt innimellom. Løper jeg noen risk ved å gjøre dette nå i etterkant? Kan girkassa bli verre eller ikke «finne tilbake»? Og nå har jeg jo kjørt 20 mil - har det noe å si? Og er det noen prosedyre? Bare slette adaptive values og kjøre normalt?
  3. Etter oljeskift og filterbytte på girkassa - skal den resettes? Den adaptive greia eller hva det heter? Skal jeg gjøre det selv via Iidtool om verkstedet ikke har gjort dette?
  4. Oljeskift på girkassa og bytte til stålsump m/separat filter D3
  5. Noen som har testa RATS uttafor Mysen her? Har bilen inne idag for litt TLC på gearkassa. Blei helt betatt når jeg kom inn her. For en plass! Noen erfaringer?
  6. Det der kan vel deaktiveres i Iidtool tror jeg. Mener jeg så valget der. Er uansett ikke vanskelig å bytte - litt klønete bare med kontakten bak innerskjerm.
  7. Paddocks er kjipe på returer… vanvittig mye styr der!
  8. Hvor kommer du til den der? @oggioffshore
  9. Kanskje jeg tar seieren på forskudd - er vel bare 24 timer. Hadde en tur på dekkverksted igår.. Men uansett; følelsen av å sette seg inn i en ferdig oppblåst bil var nydelig
  10. Da tok jeg meg bryet og utnytta de siste dagene med mildvær til å dykke ned i vetilblokka igjen. Jeg fiska først frem den gamle ventilblokka på pur f for å se sjekke den innvending. Åpna den opp og kunne ikke umiddelbart se noe som var off. Dro ut stemplene og hva ser jeg??? Innerst lå det noe sort guffe som var mistenkelig lik LANOLIN!! Sjekka motsatt vei med en Q-tip. Og på den miderste var det også noe som så ut som Lanolin. Da har jeg vel mest sannsynlig subba luftslanger borti ramma og fått svineriet inni slangene. Nybegynner tabbe som jeg må ha gjort to ganger f
  11. Er koblinga inn til “ seat memory module” du skal ta ut for ei stund.
  12. @oggioffshoreTipper det kommer fra under setet ditt. Tror det er et relé under der som henger seg opp. Hadde det tullet på min i fjor sommer. Tok av dekslet på fremsiden av setet. Da kommer subtil kontakten for synderen. Dro ut denne og holdet den kobla fra i 24-48 timer. Kobla på igjen og alt fungerte. Har ikke hørt den gå bananas siden, og har heller ikke mista styringen på speil og sete. Prøv det først.
  13. ikke idag.. er på evt lista. Koden blei borte og kom ikke tilbake med ny MAF Må ut å handle renseprodukter. Mener jeg har sett noe fra CRC
×
×
  • Create New...