Jump to content
LRforum

MariusMorch

LRF Society
  • Content Count

    1,345
  • Joined

  • Last visited

About MariusMorch

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oslo

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Oslo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Skulle ha fraktet fire dekk fra Kviteseid og mot Oslo, om noen skal den veien?
  2. Ja nei! Så da har jeg dummet meg ut og kjøpt bilen. Så da gjelder det å finne en løftebukk å leie i Oslo-Bærumsområdet
  3. har byttet vanos en gang før på m62, det gidder jeg ikke igjen om jeg kan unngå. men den motoren som står i denne bilen er stein dau uansett, så må finne en komplett ny motor ja. Så slipper register osv isåfall
  4. Jeg har nylig solgt L322en min og tenkt at dette var jeg ferdig med. Men så har jeg ramlet over en bil som muligens trenger at jeg redder den. En v8er med gåen motor. Men skal dette gjøres må litt av poenget være at jeg gjør det sjæl. Noen tanker rundt det å bytte motor? jeg er en middels mekaniker, kan bytte registerreim og har gjort annen middels minus komplisert mekanikerarbeid. Men jeg har litt lyst å driste meg på et motorbytte. Hva tenker folk? Hvor komplisert er dette
  5. Ser ut som nye hjul da ordner seg. Men er det noen som sitter på en sensor til luftjføringen bak?
  6. Ja stemmer! Send gjerne mer info
  7. Lada opp to batterier igår. Dette og ett annet. SJekket batteriet isted og fulladet hadde det 45% kapasitet. REPLACE blinket det.
  8. ja. Ble ikke så mye klokere, men tror egentlig strømtrekket var mikrobryter i bakluken. Den er byttet, men lurer på om batteriet har tatt litt kvelden av all utladingen. Målte batteriet igjen nå uten poler og nå var det 10.5. Så antagelig bare jeg som surret med litt "reststrøm" på batteriet som ga feil avlesning
  9. Jeg har forsøkt å finne en strømtyv på RRSen og oppdaget en litt snurrig problemstilling. Måler jeg spenning på batteriet tilkoblet bilen sier den 10.5V. Men den starter likevel (med nød og neppe). Kobler jeg fra begge polene måler batteriet 12.4 volt (har ikke ladet det pt fullt). Dobbelsjekket begge multimetere med ladet batteri jeg hadde i garasjen og de oppgir samme spenning på det batteriet (12.5). Hva i all verden er det slags problem jeg leter etter?
  10. Jeg er også på jakt etter vogue felger
  11. Hei! Dette så jeg først nå! Beklager sent svar. Skal sjekke bildene
  12. Det er sånn en hygienefaktor! Ser så jalla ut når det er fucked
×
×
  • Create New...