Jump to content
LRforum

krokansjefen

LRF Society
  • Content Count

    2,061
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About krokansjefen

  • Rank
    Shop-a-holic

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Østfold

Previous Fields

  • Location / Bosted
    På feil side av Vamma

Recent Profile Visitors

3,384 profile views
  1. Sånn som det ser ut nå, så blir det den løsningen.. Ikke mange braketter å oppdrive på Østlandet.. Nå er det støttet opp med noen filler og haugevis med strips.. Lurer på å kjøpe custombrakett fra are sia.. Da bør det holde i 17 år til..
  2. Nå henger mor sin rebusløp-deltagelse i en tynn tråd.. Hadde nærsagt henger i drivstoffslanger. Jada, skulle bare.. Knakk holderen ved førsøk på bytte av filter. Noen som filterholder til nevnte på det sommerlige østland? Meld meg på firesju666femtotre om du har, da jeg er ute i garasjen og klør meg i hodet...
  3. Da starter jeg med forslagene til @lafterolf.. Så får de bli bestilling til øya om det ikke bedrer seg.. Koseskrudag i morgen.
  4. Flere tilbydere gjorde at jeg kunne velge enklest for meg! Tommel opp for VBF!
  5. Først av alt, følger den andre tråden med argusøyne, men velger å starte en ny tråd da symptomene ikke er helt like. -03 Defender 110, P15-motor - Bilen min har dårlig drag over hele registeret, spesielt når kald. - Ingen feilkoder ut over standard (automatgir ++) - turbotrykk avlest på Nanocom er da typisk 0,5-0,6 bar, og går ikke over dette. - Den blir bedre noen ganger når varm, får den da opp i 1,1 bar turbotrykk - Innimellom merker jeg en forsinkelse på opptil 5 sek ved hardere trykk på gasspedal. Dette når bilen er varm. - Ingen unormal rø
  6. Slange kjøpt fra TESS, og behørig festet. So far so good, så stoler jeg nok på Gautes mtp varighet.
  7. Hei! Noen på det kalde Østland som har servoslange QEP105450 liggende og slenge? Nye eller (pent) brukt spiller mindre rolle. Det er snakk om slangen som går fra reservoaret til styresnekka. Kalde Østland er å foretrekke, da tid er en faktor. Ny slange på Tess er en nødløsning, men.....
  8. Håper å kunne få fraktet en a-bar m/tilbehør denne strekningen. Den er i sine respektive deler, og relativt ren. Original mjukisplast fra LR, så ingen fare for at den skraper opp interiøret. Jo nærmere Askim jo bedre, men alle bidrag mottas med takk! Dertil egnet påskjønnelse kan avtales!
  9. Om det er tilsvarende som på TD5, så er det en solenoid/aktuator/låsedingspåstrøm som krangler. Og det er den du tuklet med, altså den i førerdøra. Det som skjer er at solenoiden/aktuatoren/låsedingspåstrøm'en ikke går helt i lås aka endeposisjon. Da reverserer den jobben etter ett sekund. Sliter med dette selv når det er ved frost etter tøvær på vinteren. Antar at det er treghet en eller annen plass i mekanismen for åpne/lås. For min del hjelper det å bruke en boks crc på hele mekanismen.. Men siden jeg har måttet gjenta operasjonen ett par ganger hver vinter, lurer jeg på o
  10. Trangt tidsskema, men skal prøve å skvise det inn.. Hyggelig!
  11. pm'er du vipps-nummer, så får vi betalingen unna vei?
  12. Står en VM utpå tunet her også, som sikkert hadde hatt godt av deler. Men da de kun er en bil som er reddet fra høggeren som jeg ikke har tid til å starte på, ser jeg meg ikke råd til å kjøpe deler. Men skal du kaste de, håper jeg kan overta de og sende de med bilen til neste eier.
  13. Sjekk diffen i transfer. Nylig blitt gjort oppmerksom på en svakhet med LT230 hos Strømmen Bil.
×
×
  • Create New...