Gå til innhold

RR2003

Medlemmer
  • Innlegg

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

1 følger

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Grefsenkollen, Oslo

RR2003 sine prestasjoner

Medlem

Medlem (2/7)

  1. On the run !

  2. Hei

    Har kjøpt en 2003 Range Rover, 3,0 Voque

    Etter en problematisk start grunnet lite kompetanse på verkstedene går den som en kongelig drøm med nye dyser.

    Teckno Classic var de som løste flokene, og ryddet opp, Takk Andreas

  3. Hei Jeg fikk tilslutt en meget god avtale med Trygg Vesta sam,men med hus mm. T
  4. PS Pleier man å bytte alle, slitedeler eller ? Kan kjøpe utstyr til måling for 1600 kr . men må sjekke hvor og hva de måler. Hadde du byttet ?, OM en bare bytter en eller to så kommer det ve en i året å da må en ha lager og utstyr for dette. Nå har jeg funnet ut hvordan den ny innkjøpte gården skal utnyttes. Tenkte jeg skulle biler der, men nå står verksted med grav evnt løftebukk øverst på planen. Gleder meg veldig til å møte noen av disse gutta på forumet her i virkeligheten på en eller annan samling Ha en fin dag så lenge Så langt Tormod
  5. Hei og tusen takk skal sjekke dette, jo jeg er lei landeveisrøveri PS har du skiftet noen dyser på din bil, huskerden var gått litt lengre enn min på 99' Er det vanskelig, har skrudd mye selv før, har en varm garage på jobb til enklere prosjekter Må bare få den til verksted for å sjekke om det er lekkasje T Takk så langt Tormod
  6. Hei prøvde varme i helgen men død. Andreas på TC tror det er dyser så kanskje det, han har nå bytta hovedpumpe høytrykk tidligere mye annet så vi er litt der på innfallsmet. Hvor får en gunstige dyser, Andreas sa 30 .000,. det har jeg enkelt nok ikke råd til.....etter alt. Skal selv sjekke diesel grossisten. Har du byttet slike selv noen gang er det kurrant. Noen engelske leverandører og anbefale Hilsen Nykommeren
  7. Hei prøvde vifteovn 1 time lå ned mot diesel mm ledninger v/v motor,men strter fortsatt ikke. Siste er dyser fra TC og Andreas, han sa 30.000 .-- men er det så dyrt Som sagt bytte bit for bit blir dyrt, i tillegg uten bil så langt Ha en fortsatt fin dag
  8. Hei Satte en 2000W wifte oppå diselrør mm i over en time, men den strartet ikke. Er det noe spessielt sted som jeg skal varme med føner/varmluft pistol ol. Et eller annet slipper ikke igjennom diesel i kulda Takker så langt Tormod
  9. Byttet filter, den sterter på start gass, så det har med kulde og manglede diesel tror jeg. Lurer på styring av rele, sensor mm, og der er simen på Simco en av de beste i landet tror jeg + Hvor skal jeg tine på rør diesel, før pumpe, etter, før dyser ..eller
  10. Ikke helt kjent med hvordan siden fungerer så derfor sent svar på denne ,< men ja det er byttet T-man
  11. HJELP:::: Da hentet jeg bilen på;TC i går, betalte for bil ok, og så står den i dag, samme. Sjekket ut skal være følgende : Pumpe fra tank ok, Høytrykkspumpe ny, Dieselfilter nytt, Olje , Giver, common rail, Krank sensor har vært problemer på BMW 3,0, men siden den går pent etter start gass så er det vel ikke denne , Min opplevelse er at det fortsatt ikke kommer diesel inn på motoren ved "Kald start" , ellers alt ok PS gløding også sjekket ut. Er ECU og Simen på Simco neste stasjon, leser at det er utfordringer mellom Land rover systemet og BMW motoren, stemmer det. HELP.... Da hentet jeg bilen på;TC i går, betalte for bil ok, og så står den i dag, samme. Sjekket ut skal være følgende : Pumpe fra tank ok, Høytrykkspumpe ny, Dieselfilter nytt, Olje , Giver, common rail, Krank sensor har vært problemer på BMW 3,0, men siden den går pent etter start gass så er det vel ikke denne , Min opplevelse er at det fortsatt ikke kommer diesel inn på motoren ved "Kald start" , ellers alt ok PS gløding også sjekket ut. Er ECU og Simen på Simco neste stasjon, leser at det er utfordringer mellom Land rover systemet og BMW motoren, stemmer det. HELP:::: Da hentet jeg bilen på;TC i går, betalte for bil ok, og så står den i dag, samme. Sjekket ut skal være følgende : Pumpe fra tank ok, Høytrykkspumpe ny, Dieselfilter nytt, Olje , Giver, common rail, Krank sensor har vært problemer på BMW 3,0, men siden den går pent etter start gass så er det vel ikke denne , Min opplevelse er at det fortsatt ikke kommer diesel inn på motoren ved "Kald start" , ellers alt ok PS gløding også sjekket ut. Er ECU og Simen på Simco neste stasjon, leser at det er utfordringer mellom Land rover systemet og BMW motoren, stemmer det.
  12. Hei Leverandøren har vært meget ryddig mht. fakturering, vi hadde avtale om, no cure no pay, etter første runde.. Tror ditt råd er veldig riktig, jag har brukt de siste uker på å sjekke masse, nå er bilsen hos Tekno classic, Andreas som var overbevist om at det er høytrykkspumpa, så den blir skiftet i dag og jeg håper på bil til helgen. Takker deg og alle som har hjulpet til Har selv skrudd og bygd om biler i 20 år, men det er 15 år siden, så jeg holdetr på oppdaterer meg. Har definitivt funnet ut av på Gården jeg kjøpte i Eggedal, skal det bli en skikkelig bilhall med grav på Låven Ha en fin dag alle sammen T-man
  13. Hei Har fått bilen fra Forhandler til Andreas på Tekno Classic iht. råd, han brukte 1 minutt på den, og tror det er høytrykkspumpe som jeg fikk tak i samme dag hos Dieselgrossisten i Hønefoss. Om alt går bra for en gangs skyld så blir de drømme bil til helgen Hilsen Nykommern
×
×
  • Opprett ny...