Gå til innhold

Terje

Medlemmer
  • Innlegg

    162
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

2 følgere

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.youtube.com/user/Finnskogingen
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Finnskogen
  • Interests
    Fotografering, 4x4, Hund, Jakt og fiske

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Åsnes

Terje sine prestasjoner

Entusiast

Entusiast (4/7)

  1. Jeg har kjørt Defender med OME sett, og jeg kjøpte OME sett til en Jeep Cherokee jeg hadde, og skal jeg kjøpe et nytt fjærsett igjen så velger jeg OME! Koster litt mer en andre (har prøvd flere rimeligere sett) men jeg mener det helt klart er verdt de ekstra kronene. Meget holdbart med god komfort og kjøreegenskaper pluss at fjærene er tilpasset hver enkelt bilmodell.
  2. Har en gammel henger tilsalgs. Hengeren er registrert med sivile skilt. Kan selges for 4000 til forummedlemmer. Link: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44601842&editAd=true Må hentes.
  3. Terje

    Ny D4

    Flott bil, gratulerer!
  4. Takk for tipset! Er helt sikker på at min mor kommer til å sette stor pris på denne morsdagsgaven!
  5. Fin historie, flott bil! Gratulerer med Defender!
  6. Gratulerer med flott bil! Tar seg bra ut med de mørke rutene. Skal ha rutene i min mørkere også pga. av hund. Jeg har montert Mantec snorkel på min. Det er en veldig enkel montering. Må borre 2 hull i skjermen og 2 ved siden av viduet. Jeg brukte blindmuttere i skjermen, og ved vinduet er det selvborrende skruer. Tror du vil bli fornøyd med pumaen. Kjempebil!
  7. Defender 90, Lillestrøm.
  8. Terje

    deff.jpg

    © © LRforum.com

  9. Jeg kjørte opp på BE i dag. Snart en måned siden oppkjøringen ble bestilt, så det har vært endel venting.Har hatt 1 obligatorisk last sikringskurs på ca 2 timer, og 2 obligatoriske kjøretimer. Tilsammen ble det ca 5 tusen for alt. Dyrt.. Leie av bil og henger til oppkjøringen var det dyreste. Oppkjøringen var grei, måtte først ha "daglig kontroll av hengeren" som innebar sjekk av luft i dekk, sikring av lasten og sjekk av alle lys. Fikk deretter 3 spørsmål om last, kuletrykk og load index. Deretter var det ut å kjøre i vanlig trafikk. Måtte stoppe for å rygge på 3 forskjellige plasser( på en øde plass, i et kryss, og mellom noen garasjer i et boligfelt) Fint å endelig kunne kjøre lovlig med litt større henger etter Defenderen (ikke bare 750kg).
×
×
  • Opprett ny...