Gå til innhold

sigurdsen

Medlemmer
  • Innlegg

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Askim

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

sigurdsen sine prestasjoner

Medlem

Medlem (2/7)

  1. Takk for gode forslag, jeg tror det ble litt for tidlig etter forrige prosjekt, det nærmeste jeg klarte i denne omgang var en BMW X3. men en vakker dag ..... hmmmm Range Rover ....
  2. Skal handle bil nr 2 og prøver å overbevise kona til å gå med på ny runde Range Rover. (Har hatt 2 RRC prosjekter) Trenger en som er ok teknisk og ikke mye rust, hvis jeg skal ha en sjanse til å komme gjennom godkjenningsprosessen. Innspill og tips verdsettes.
  3. se for øvrig: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71365919
  4. Med skilter, rust og diverse fiksing foran seg. Rullende prosjekt eller samling av deler. EU-OK til november eller så. http://www.autodb.no/bil/view/1795785 Bud ønskes, vil gjerne ha ca 10000, men kan også byttes i anstendig menneskebil.
  5. Hei, noen som trenger en dør? Jeg har liggende en ekstra dør, framme førerside. Den var ment til å passe en -90 RR, firedørs. Rød. Gis bort, Konemor vil rydde og jeg innser at tiden ikke strekker til. mvh, Torbjørn Sigurdsen Askim
  6. Selges billig pga manglende tid. Går godt, ikke noe spesielt med rust, nytt eksosanlegg. Trenger stell og noe reparasjon (har liste fra EU-kontroll og noen deler). Står i sandnes, ring for info. Alternativt om det er noen som vet om en god og rimelig mekaniker i nærheten av Sandnes, som kjenne Range Rover Classic. mvh, Torbjørn Sigurdsen
  7. Sorry, jeg kjører bare med en MGB GT, og der har jeg eksosanlegget, fjærene og demperne mine... :-) takk, for hjelpa så langt. torbjørn
  8. Hei, jeg har et par spørsmål siden jeg har flyttet. Finnes det noen som selger deler og reparerer Range Rover i Sandnes/Stavanger området? (I Oslo hadde jeg Gaute og Winter-Sørensen) Nytt spørsmål: for å skifte håndbrekkvaier, er det så mye knot som det kan se ut til på overflaten? Ellers vil jeg bare si at det er godt å ha forumet i bakhånden ... takk :-) Torbjørn Sigurdsen -84 RRC
  9. Hei, jeg heter Torbjørn og kjører RangeRover. Det begynte i det små, med lengtende blikk etter hver Range Rover på gata. Så kjøpte jeg meg MG (i alle fall britisk). Etter å ha plundret litt med den satt jeg i saksa og kjøpte meg Range Rover Classic 3,5 V8. Nå er jeg hekta for godt er jeg redd for... Uansett, takk for et kjempeflott forum, har lest mye nyttig her. Men nå har jeg et par spørsmål; har problemer med starteren. Den går ikke, merket det første gang for en måned siden, men den startet igjen etter litt plunder. Nå går den ikke. Drar ikke i det hele tatt. Det merkeligste er at sist gang startet den på andre forsøk, men så kvelte jeg bilen og deretter var det dødt. Tror dere det er selve starteren eller er det kontakt-problemer? Ellers lurer jeg på om det er noen som vet hvem som fører Edelbrock i norge, skal ha nytt luftfilter. Og en ting til; noen triks til veldig treg choke-vaier? hmmm,... tror det var det jeg kom på nå blir sikkert mer etterhvert som jeg tenker meg om. mvh, torbjørn sigurdsen rr84
  10. Hei alle sammen, takk for masse info. Tenker å skaffe meg landrover 85-90 modell, har sett litt rundt. Kjenner til en del av fallgruvene og vet noe om hva det kan innebære å eie en engelsk bil av finere årgang. (kjører MGB -67 nå) Men jeg sitter med et par, sikkert åpenbare, spørsmål: Hva er egentlig ekstra med Vogue (SE)? Er det noe driftsmessig / som påvirker kjøreegenskaper? Hva bør jeg se etter; manuell/automat, tre eller fire-trinns? Kjenner dere til at det er et vanlig problem at rammen ruster rundt bolten til festet på sikkerhetsselene bak? Hvis det ellers er en link som viser oversikt (fordeler/ulemper) over Range Rover modeller, så hadde jeg blitt veldig glad, eller noen annen info jeg virkelig bør vite om. Tusen takk, Torbjørn Sigurdsen PS: noen som er interessert i en 1967 MGB GT?
×
×
  • Opprett ny...