Jump to content
LRforum

Deaktivert bruker

Ikke aktiv
  • Content Count

    1,895
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Deaktivert bruker

  • Rank
    .

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Norway

Recent Profile Visitors

1,897 profile views
  1. Da er denne bilen solgt, og tråden er nå definitivt avsluttet. Takk for meg.
  2. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44084145
  3. Bump. Ny bil ankommer 9. oktober, så denne må vike. Nitti54 17 338 (etter 16.30) eller rflandrover@gmail.com Land Rover kan vises fram i Trondheim etter avtale. Edit; Bud. Selvkost 35K. Bruk gjerne e-post/mobil, blir lite aktiv her inne i tiden framover.
  4. Har man flere farger av samme produkt (grunnfargene), er det bare fantasien som begrenser fargeblanding... f.eks. gult og blått blir grønt osv... Edit; Bremsevæske er i noen sammenhenger kommentert som "lakkfjerner", så det er usikkert hvilke typer lakk som tåler dette. Bør nok prøves om viktig. Mere sannsynlig at tokomponent polyurethane (biltema) eller standard tettlakk (akryl) tåler dette bedre enn f.eks. benga.
  5. Dette ble en mere komplisert ryddeaksjon enn først antatt, så ting får bare ta den tiden det gjør.... Alternativt LR-produkt stod ikke helt til forventningene, så den gikk da i vasken som så mye annet. Vet ikke helt hvor jeg står i forhold til hva jeg skal ha eller ikke lenger. Om noen mot all fornuft skulle være interessert i seriediesel av den originale typen, sendes en e-post, opplyst lengre oppe i tråden, så får vi ta det derfra. Resten står litt på vent. Edit; Den vil være i jevnlig bruk her, da den desverre er fantastisk morsom å kjøre.
  6. Denne seriebilen får herved plass som fungerende traktor i mitt eget eie (potetåker og båtopptrekk), da alternativt LR-produkt (Feriebil) ser ut til å være anskaffet og noen andre biler ser ut til å bli ryddet bort fra tomta. Takker for all interesse!
  7. Denne bilen kan nok snart dukke opp i "det offentlige" for salg. KAN være aktuelt å bytte i annet LR-produkt om de rette enkle betingelsene er tilstede, som f.eks. registrert og kjørbar, gjerne veteran og diesel, men alle biler vurderes, også Disco, Freelander og RRC V8. Har tidligere nevnt Jepp sjeroki, men er frarådet dette av medforumister. Evt. ny bil skal inneha funksjon som "reserve arbeidsbil" og "den ultimate familieturbilen" og kan videre påregnes førsteklasses stell/vedlikehold og jevnlig bruk. Tenker fortrinnsvis samme prisklasse/bytte likt. Det er øvrige endringer i bilparken som l
  8. Kun henvendelser på e-post heretter; rflandrover@gmail.com
  9. Var nok her for tidlig ute igjen, tråden avsluttes. Takker til alle tilbydere/tipsere! For evt. fremdeles interessenter ang. salg av RRC diesel, send e-post (gjerne med bilder); rflandrover@gmail.com
  10. Da er det mulig dette er i box. Mere info kommer om tilfelle. Edit; Flere tilbud vurderes selvfølgelig om noen vurderer salg .
  11. Gratulerer! Edit; Motor på disse er nærmere 2,3, da eksakt ccm er 2286.
  12. Vurderer å anskaffe en Range Rover diesel (såkalt classic opptil 95). Tilstand = registrert/flyttbar for egen maskin. Send pm eller e-post for tilstand/pris/sted. Kan sveise rust og ellers fikse det meste, så alt er av interesse. Mulig å leie prøveskilter også .
  13. Eu-godkjent i 2013 og i (så og si) daglig bruk. Nye dyser/glødeplugger +++ Knobby 7.50-16 på ex.mil-felger (7.50-16 i vognkort) En hel del reserve deler og reservemotor om ønskelig. Galvaniserte kjettinger kan medfølge. Pm eller e-post. Vurderer å levere tilkjørt, men dette forutsetter avtale om handel + mulig å ta kollektivtransport hjem igjen. KAN hende denne salgsprosessen avblåses om jeg kommer på andre tanker, men synes det ser tungt ut nå.
×
×
  • Create New...