Jump to content
LRforum

smedenDAY

Members
  • Content Count

    425
  • Joined

  • Last visited

About smedenDAY

  • Rank
    Med fagbrev i kaffidrikking

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Har det meste i bilen.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Defender vart lisensprodusert med 300tdi i Brasil fram til 2005, men desse bilane var det ingen som selde i Noreg. Og så bygg vel tyrkiske Otokar framleis defender med 300tdi?
  2. Har ein koffert med verktøy som skulle vert levert hjå Frode Haaland i Moss om ikkje så alt for lenge. Er det noen som kjører den vegen så slepp eg kjøre enkom?
  3. Kan noen ta med ein 300tdi motor frå Sund ved Bergen til Asker eller ein annan plass på austlandet? Ein motor er jo litt ufjampeleg, så eg kan legge ved noen dollars for bryderiet.
  4. Kva meiner du med understøtter? Eg har to S3 109" STW som skal bli til ein, så da er det jo litt til overs
  5. Har bytta. Det hjalp ikkje.
  6. Eg har fått ny risting i bilen min. Eg er skeptisk til det meste som er nytt, og i alle fall dette. Men kva kan det komma av? Ristinga kjem på høge turtal, i alle gir og uavhengig av belasting. Ristinga lagar ikkje nemneverdig med lyd. Den følger heilt klart turtalet, og det er ingen tvil om at den kjem frå motoren. Eg hadde inntil nyleg varierande klaring på ventilløftarane. Det skapar risting og klapring med lyd. Ventilløftarane er no justert. Dermed er lyden borte og risting og klapring er forsvunne på låge og middels turtal. Bilen er ein -98mod 300tdi 110" som er gått ca 320 000. Den hadde registerhavari for om lag 4000 km sidan, men har oppført seg pent sidan det. Fins det vise menneske her på forumet som kan hjelpe meg? I så fall blir eg særs takksam.
  7. Du ser oss nok plutseleg, men sidan bilen min står innparkert eit telt kjem eg nok dei siste metrane til fots. Forøvrig må eg seie det kjentes veldig trygt å kjøre inn på jordet i god forvissing om at dette var jorde med landrover-erfaring
  8. Fann ut av det: Eg hadde brukt sein type simmering i eit tidleg type registerdeksel. Dermed kom reimhjulet i klem og vart kraftig bremsa. No er alt i sin skjønnaste orden, bilen er på veg til Nordmøre, og eg er i gang med å psyke meg opp til regreimskifte på neste 300 tdi som også skal til Nordmøre ganske snart. Det blir reimskifte på fredag
  9. Da har dei to punkta over løst seg (reimhjulet kom av med diverse spesialverktøy og hjelp frå høgare makter, før eg oppdaga at det også lå slik avdrager i verktøykofferten eg har lånt av Frode. Den knekte vifteakslingen løste eg ved å låne frå ein bil eg har ståande på vent av god tid. Kjekt å ha på lager.) Men så har eg fått neste probelm: Reim med tilhørande herligheter (strammehjul, løpehjul, indre og ytre simmering og reimhjul på veivaksling) er bytta. No er deksel og ytre reimhjul montert. Og så: Motoren lar seg knapt tørne. Eg får det berre til med veldig mykje meir makt enn før eg demonterte. Er dette riktig? Kva kan vera feil? Kva kan eg gjera for å komme meg ut av problemene dersom det er feil?
  10. Har beynnt med noe i siste lita, og fått to overraskelser som ødelegg heile planen. Kan værdas beste forum bistå med nyttige råd som vanleg? 1: Eg skal bytte registerreim, men får ikkje av det ytre reimhjulet på veivakslingen (hjulet i midten på biletet under). Eg har skrudd ut senterbolten og har forstått det slik at det da skal vera mulig å nappe hjulet av, eventuelt med hjelp av ein spak på baksida. Eg har prøvd med to brekkjern og eit doggspett frå jernbanen (brutalt verktøy) men hjulet rikker seg ikkje. Sidan det no er i ferd med å bli søndag prøver eg å unngå kraftig ordbruk. Noen tips? 2: Da eg skulle skru av viskosekopplinga på vifta forsto eg litt for seint at den måtte ha linksgjenger. Dermed klarte eg å knekke gjengestykket på vifteakslingen (til venstre i biletet under). Korleis bytter eg denne, og er det noe EWS pleier å ha på lager? Håper noen kan hjelpe meg fort. Eg har søndag formiddag, mandag kveld og tirsdag kveld på meg før bilen skal trekke campingvogn til Nordmøre...
  11. Er det noen som har plog til seriebilen sin? Det var jo som kjent noe av ekstrautstyret ein fekk kjøpt i gode gamle dagar. Og om noen har det er det altså slik at Lågendalen Bygdeungdomslag arrangerer veteranpløying berre noen kilometer nord for der seriebiltreffet er same dagen https://www.facebook.com/events/978230408898156/?active_tab=highlights
  12. Eg har fleire stykker. Men det er av den eldre typen som var i bruk fram til -99. Kan monterast på nyere dører, men da må det borrast nye hol.
  13. Er dei like på S2a og S3? I så fall har eg eit par. Dei er blåmalte, men den malinga lar seg nok fjerne.
  14. Eg selger dei tre setene i midtre seterekke frå ein -74mod 109". Setene er komplette med alle braketter til låsing og festing, også med spesialboltene i hengslene med messingforinger. Stopp og trekk trenger overhaling, og ein rygghengslebolt er knekt tvert av, forøvrig er dei i god teknisk stand. Selges samla for 1000 kr. Kjøper ordner frakt. Om det er av interesse kan eg sende med to lyktebeskyttere også for hundre kroner ekstra.
×
×
  • Create New...