Jump to content
LRforum

vegarj

Members
  • Content Count

    445
  • Joined

  • Last visited

About vegarj

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Location
    Kråkerøy

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Fredrikstad

Recent Profile Visitors

858 profile views
  1. Jeg har bygd om til spiral. Helt ærlig så merker jeg ikke så mye komfortmessig fra det var luft. Det eneste som irriterer er at jeg får en «bing» fra luftfjæringen innimellom, men det er langt færre og mye mere ufarlig enn når jeg hadde luft og så har den fått litt RRC-look, men det løste jeg med noen gummispacere (originalt fra lr)
  2. De skvettlappene likte jeg godt. Mye bedre enn de Land Fover jeg kjøpte på eBay
  3. Det er klart man kan ta ut seter. Mange MPVer har jo slike seter man røsker ut i en feil, nettopp for å kunne frakte tingtang
  4. Foreløpig har jeg klart meg med en slik paraplystativ fra Thule. Men merker at med minst 2 stisykler, og noen ganger en DH i tillegg, så begynner det å blir vanskelig. Norgesmester i origami og justere styrene 90 grader hjelper mye
  5. Man blir helt snurrete av de Thule modellene. Finns det noen god oversikt over hva som er forskjell mellom modellene? thansen viser 12 forskjellige modeller som er bygd på samme lest https://www.thansen.no/bil/utstyr/transportutstyr/sykkelstativ/til-hengerfeste/n366/ ikke lett å plukke riktig når man har store stisykler som skal oppå der
  6. Kjøp også nye bolter! Ikke gøy å stå der å mangle 1 bolt som har rustet fast
  7. 2.7 har tidenes dårligste peilepinne i hvertfall. Et drag er eneste sjansen du har
  8. Noen modellår har vel slitt med at bremsekraftforsterkeren lekker også. Husker det var noen tråder om det på disco-forumet
  9. Jeg bruker* originale takstativet og Thule Dockglide https://bilxtra.no/thule/thule-kajakk-og-seilbrettholder/thule-dockglide *bruker, som i at det er kjøpt, montert og prøvd, men ikke vært på tur enda
  10. Vi har kjørt til Kroatia og rotet rundt i Italia med vår D3 3 ganger. Fantastisk turbil, selv om dette selvsagt blir gjort på asfalt. De som har prøvd, feks tusenvis av engelskmenn, sier bilen også er meget kapabel med grus og gress under hjulene Alle bilmerker kan havarere, uavhengig av km og vedlikehold. Man leser jo rett som det er om nye biler som stopper, så ingenting er 100%. Jeg anbefaler deg å gjøre deg kjent med din bil, både over og under. Har man tafset og holdt på med bilen en stund, så har man en følelse på om dette er noe man kan stole på eller ikke. ELLER man kan fylle bensin og dure ut på eventyr. Det går veldig bra med veldig mange. Ikke ta alle problemene på forskudd
  11. Jeg har ikke dobbeltsjekket de gamle skjøtene, det er neste steg. De fire bruddene er loddet ja Spesielt den nederste røde var så nærme kontakten at jeg tok ut pinnen og loddet på en ny ledning til godt over det øverste bruddet. Derfor hadde det vært fint med nye pinner, så slapp man gjenbruk av slitne gamle
  12. Ja, det står på tapeten å gjøre. Hvordan er det å få tak i nye pinner til kontaktene? Noen som har erfaring med det??
  13. Jeg byttet bare kjede og simiringer. Det er greit å ha diagnoseverktøy tilgjengelig. Jeg måtte kalibrere sensoren etterpå
×
×
  • Create New...