Jump to content
LRforum

isak

LRF Society
  • Content Count

    2,381
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About isak

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Location
    Narvik

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Narvik

Recent Profile Visitors

1,355 profile views
  1. Muligens, men det kan foreligge to typegodkjenninger, hhv luft og spiral. Du kan jo også fort havne i et skårfeste dersom bilen din har xenon hovedlykter - da skal du også ha nivåregulering... De S modellene noen har vist til (skrapet/ribbet for utstyr) hadde halogenlykter og spiralfjærer...
  2. Det var jo en kar som gjorde det her for noen år siden. Vet ikke hva som kom ut av det. Antar det ikke går helt glatt gjennom hos SVV...
  3. Det er jo noe pussig at den trekkroken han skal "renovere" ikke ser ut til å ha vært brukt til å trekke noe med. Selve kula ser ut som ny, mens resten er rustent som.... Det viser viktigheten av å ta kroken av når den ikke er i bruk samtidig som man smører og steller den før den settes på plass i bilen.
  4. Det er vel ikke veldig merkelig at ditt nåværende hengerfeste "slarker" - du har jo en mye lengere "arm" fra festet i chassis og til selve kula enn en orginal LR krok har. Har du prøvd orgnalkrok? Jeg har nokså mange kilometer med henger bak både min gamle D3 og nåværende D4 og har ikke vært plaget med slark. Tar av kroken etter bruk, gjør den ren og oljer den.
  5. Ser fint ut dette! Min eneste merknad er at jeg ville ønsket meg en mer åpen skillevegg - dette gjelder også D5. Løsningen som JLR bruker gir mer "luft" og lys enn den dere velger å bruke. Håper at JLR aksepterer dette som et alternativ, og at TS sin løsning kan bli et valg ved bestilling av ny bil gjennom JLR sitt forhandlernett.
  6. Jeg kjører med 255/50R20 (Continental Icecontact2) og synes det funker bra. Tidligere har jeg kjørt Hakkapeliitta 8, og jeg går nok tilbake til Hakkapeliitta når Continentaldekkene har gjort sitt.
  7. Jeg vet ikke hvorfor den ikke er nevnt i PM'en, men dette er jo en Ingenium konstruksjon (rekke sekser) som ennå ikke er gått i produksjon, og da er det neppe utelukket at bilen etterhvert vil kunne registreres på norske skilter med denne motoren...
  8. the one and only; Wrington Wheel nuts
  9. Faktaark fra Regjeringen - overgang til wltp
×
×
  • Create New...