-
Content Count
2,497 -
Joined
-
Last visited
-
yess... greit med youtube som gir forståelse/innblikk i hvordan herket virker!
-
Problem solved...
-
Demontert og nøkkelen går ikke rundt. Ser at Bjørn_C har lenka til en video - satser på tips der!
-
Heisann! Sliter plutselig med å få låst slepekroken. Nøkkelen vil liksom ikke bevege seg. Noen med gode tips, lenker eller?
-
Staseli sak... gratulerer!
-
Ny Defender - testene har startet
isak replied to isak's topic in Defender (L663) Project ICON / DC100 osv.
Yess, den nye 90'en er barsk. Det blir spennende å se nå i slutten av måneden når 130 versjonen - som denne gangen ikke er noen dobbelkabin pick-up - lanseres! -
MotoLita, klassisk og pent...
-
No regulations as far as I can see...
-
maybe they are too expensive?
-
synd at ingen rydder opp i slike feilpostinger...
-
Hilseplikt - sjokket har ikke gitt seg
isak replied to Truls E. Aastvedt's topic in Land Rover generelt
Ikke godt å si... Jeg skjønte ikke hvorfor en åpenbar entusiastrigga nederlandsk D4 med takgrind og høyt hilsepotensiale ikke hilste tilbake da jeg møtte han for vel ei uke siden. Helt til jeg plutselig kom på at jeg var ute å kjørte ID.3'en - elbilen min! Ellers er det jo nokså forskjellig og tilfeldig hvem som hilser og hvem som ikke hilser. Etter noen sesonger i bobil vil jeg tro at det er bobilmiljøet som kan skilte med høyest hilseprosent. I de kretser hilser alle, alltid! Med høyt utbredte muskulære lidelser i skulder/nakke som følge! -
Har det samme på bakluka på min D4. Jeg må fikse dette selv da min bil nå er utenfor garanti. Din er nyere, og jeg ville tatt kontakt med Biltrend mtp å få feilen godkjent og utbedret som garantisak.
-
-
Min erfaring er at sene D4'er ikke er så værst pålitelige. Får du til en deal på at selger tar kostnaden med å slukke varsellampa "permanent" vil jo det være veldig greit... Tut og kjør!
-
sikkert en tidlig prototype...