Jump to content
LRforum

Kurt Gustafsson

LRF Society
  • Content Count

    2,996
  • Joined

  • Last visited

About Kurt Gustafsson

  • Rank
    .....det umulige tar litt lenger tid.....

Contact Methods

  • MSN
    guskur@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Rett ved E39
  • Interests
    Frisk luft og Land Rover + en Willys jeep

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Orkanger, Sør-Trøndelag

Recent Profile Visitors

2,182 profile views
  1. Hvor vanskelig er det å skru ut turboen på en Td4?? Har aldri gjort det før så da er det greit å forhøre seg her...
  2. Må vel gjøre en innsats på Freelanderen etterhvert. I den sammenheng ønsker jeg meg en turbo som ikke har drukna i olje Noen som har ??
  3. Grusmekk har sine ulemper.. En av dem er at små ting forsvinner .... MEn som skrotnisse og landrovereier er løsningen som regel ikke langt unna. Rota rundt i esker og skap i går kveld på leit etter no helt annet....og der dukka det opp muttere med riktig gjengesnitt. Blir en løsning med loctite og sprengskive. Utrolig hva som finnes i kriker og kroker når man har kjør Land Rover lenge nok
  4. 4 hjulskontroll er Alfa og Omega... Min D3 forandra seg også når den fikk på relativt nye vinterdekk i forhold til sommerdekka som sang på siste verset.. Fra lett skjelvende og sporing til stødig som et tog...
  5. Grovtilpassa kobberrør er ganske pent. .. Finjusteringen kommer etterhvert.
  6. Takk for tilbudet Gaute, men det er en pakke, med litt ekstra, fra EWS på vei.. forventa ankomst i morgen
  7. Runde to med fjærbytte gikk betrakelig lettere.. Det som ikke gikk like lett var bytte av bremserør. De innvendige gjengene i koblingsstykket på diffen fant det for godt å ta kvelden når jeg skrudde ut nippelen.
  8. Da er ei fjær bytta..... og den så ikke bra ut. Enkel jobb, men grusmekk i høstmørket har sine utfordringer.
  9. JA.. endelig en elbil etter min smak
  10. Da er fjærene på plass ved bilen.... Om de kommer på i morgen vet bare elgen..
  11. ..og mens man venter benyttes tiden til andre ting. Montering av delefilter for mer og bedre lyd..og selfølgelig drivleddbytte i begge mellomakslingene
  12. Hadde tid til å sjekke litt rundt feillista på Defendern i går kveld... ..og tror du ikke kontolløren hadde rett med tanke på fjærbrudd,venstre bak. Nå håper jeg redningen fines på Fosen, hos en velkjent håndtverker
  13. Bytte av høydesensorer bak på en D3, og det har jeg aldri gjort. Noe jeg må huske på?
×
×
  • Create New...