Gå til innhold

srb

Medlemmer
  • Innlegg

    92
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

3 følgere

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Sande i Sunnfjord

Nylige profilbesøk

945 profilvisninger

srb sine prestasjoner

Aktiv Medlem

Aktiv Medlem (3/7)

  1. Ingen alarmer/feilmeldinger,Eu har så langt vært problemfritt... Nevnte dette for dei som tar eu/pkk på mine bilar,dei såg ikkje problemet med det,bilane har vært levert orginalt med spiralfjærer,og som han sa"det hadde vært verre å gå motsatt vei". Det finnes også eget program for innstilling av hjulvinklar på desse som er ombygd fra luft til spiral,hos dei som er proffe på det. Det enaste eg har mista er automatisk nivåregulering,har enno ikkje klart å laste bilen så mykje at eg har savna det....... Og som ein annan som har gjort dette sa: "eventuell framtidig feilsøking vert mykje lettare"
  2. Har spiralfjær-kit fra Dunlop på min 06 D3,og er storfornøgd med det........
  3. Hadde lignande på min,periodisk,litt etter kor hardt det bremset,var stempel i bremsecaliper v,side bak som satt fast.
  4. Statens Vegvesen og godkjenning,veit eg dessverre alt om,nesten så ein vurderar å flytte så en kan finne ein annan trafikkstasjon å bruke. Det er ikkje noke nytt for meg å modifisere bilar,har holdt på i snart 30 år med bil,har alltid fått godkjent det som eg har prøvd å få godkjent,men det kan være ein kamp for å komme igjennom,har igrunn forbant meg på at eg aldri meir skal frivillg innom dørane deira fleire ganger. Mista totalt respekten for dei da eg holdt på med forrige bil og skulle ha innskrevet vinsj og heving i vognkort,hevesett og vinsjfangar med tuv-papirer. No har dei forresten stengt seg inne bak låste dører så det er umulig å få prate med dei,kun kontaktbare via mail. Arrogante og uvitande er dei og..............................
  5. Hei og takk for svar. Har ein mistanke om at Tysen og eg har veldig likt syn på dette, det var igrunn akkurat det eg ville høyre:at noen hadde prøvd det,og at det tilsynelatende fungerer ok. Verditap vart nevnt,det bekymrer meg ikkje nevneverdig,har en teori om at når denne bilen ikkje er noke for meg å ha lenger,så er den ikkje noke for andre å ha heller Så vidt som eg veit har det aldri vært skifta "større" komponentar i forbindelse med fjæringen på denne,men har etter ein langtur denne veka ein vag mistanke om at kompressor held på å takke for seg,(ingenting er feilsøkt enno). Har heller ikkje for vane å bruke verksteder til feilsøking,det får bli når eg har tid sjøl(brukar ikkje bilen i det daglige,den kan iblant stå fleire veker ute å være ibruk). Men når den først er igang,så er det ofte en lenger tur på gang,fantastisk bil å reise på tur med Fjellrev: Pr idag er det 2-seter,blir eventuelt bygd om til 5-seter til neste årsskifte,då er 10 år siden import(hvis eg gidd,har ikkje bruk for baksetet). Har heller ikkje Xenon-lys,så den problematikken utgår Har vært borti andre bilar tidligare,der det er pga luftfjæring at xenonlys er godkjent.
  6. Går og tygger litt på om eg skal bygge D3en om til spiralfjærer, har ikkje hatt dei store utfordringane og utgiftene med luftfjæringen tidligare, men er redd for at det er litt på gang no. Om noen har erfaring eller andre innspill om dette temaet så tar eg imot med takk Gjelder 2006 mod D3 TDV6 med km,stand på 230000.
  7. 285/75-16 på Zu-felg, passer perfekt under orginale skjermkanter,er heilt på grensa til å stikke utom. Dei såkalla Tuv-papira som blir reklamert for er verdilause,står at det felgen er godkjent, men ingenting om at den godkjent til Land Rover.
  8. Lett lastebil 3,7T totalvekt,kan ikkje akkurat sei at eg har bruk for den,men veeldig veeldig "kjekt å ha"! 2 eigarar for meg,knappe 23000km på tellaren,så den skulle ikkje være heilt oppbrukt,men den har stått ei stund så det finns litt å ta tak i.
  9. På oppfordring: Dråget i bakgrunnen.
  10. Takk. Har parabelfjører ja,men har en utfordring med dei på framakslingen,ser ut til å være for korte,eller for mykje "bøy" på dei. Framaksling kjem så langt fram at mellomaksel blir for kort.
  11. http://www.praesto4x4.no/Shop/prestashop/35-fyr-lyt Har desse på min bil,syns at det ser bra ut og lyser (veldig) bra. Min D3 har ikkje xenon i hovedlys,men med led-pærer i nærlys blir kombinasjonen veldig bra. Orginalt langlys med led-pærer var ingen suksess...... Dyrt? Tja..... Lovlig? Nei
  12. Skrytebilde frå min garasje..... kanskje den ein dag blir ferdig.
  13. https://www.nrk.no/sognogfjordane/her-enda-koyreturen-1.13215438
  14. https://www.pablanchard.co.uk/ Prøv hos dei, har fått tak i ein del "sære" delar hos dei til min 110 2b.
  15. Kan stemme det,men det var nok ein D3...
×
×
  • Opprett ny...