Jump to content
LRforum

qcnr

LRF Society
  • Content Count

    9,867
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About qcnr

  • Rank
    I'm missing 3 cylinders...

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sandnes
  • Interests
    paddling
    dykking
    sykling
    sist men ikke minst LAND ROVER

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Hommersåk

Recent Profile Visitors

2,710 profile views
  1. https://www.gov.uk/topic/business-tax/vat https://www.gov.uk/guidance/personal-export-scheme-notice-707
  2. Se annonsen på FINN :https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=203143907
  3. Og istedenfor å bruke opp olje, så tømmer man edel metal og mineral ressursene på en veldig kort tid...
  4. 1.6mill for en varebil.... uansett hvor mye den stashes opp, så er prisen helt sinnsyk.
  5. Synes Richard Hammond har oppsummert den nye Defender nokså bra...
  6. Dette er like mye en original Defender som en G-wagen. Woop-de-dooo....
  7. Det er mest sannsynlig elektronisk/ elektrisk feil. Du må rett og slett sjekke og teste alle kabler og kontakter i bilen. Trenger bare være en liten skrape på isolasjon på feil ledning. Ikke at det hjelper men JAS i England er veldig flink til å finne ut av de utroligste feilene på mere avanserte LR biler.
  8. Ikke akkurat brukervennlig. Det virker som om det er mer PC en bil...
  9. Er du sikker det er EPB modulen. Har en venn som driver LR verksted i UK, og selv om han får in biler med EPB feil har han ennå til gode å bytte selve EPB delen...
  10. PÅ tysk, men ikke såå fletterende. For mye elektronikk.
  11. Og ikke glem skatteetaten skal nok ha sin del av kake og, som kan gjøre prosjektet veeeeldig dyrt...
  12. Njaaa, Td5 er Td5. Fullt mulig sprekk i topp kan skjer med alle. Hadde en D2 2004 det skjedde. Men ikke verdens undergang. Ny topp så var alt tiptop. Men en liten ECU flash er ikke noe negativ :-)
×
×
  • Create New...