Jump to content
LRforum

AreM

LRF Society
  • Content Count

    3,585
  • Joined

  • Last visited

About AreM

  • Rank
    ENTUSIAST

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bergen

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Bergen

Recent Profile Visitors

1,180 profile views
  1. Hva slags girolje bruker du? Du må beskrive bedre hva du mener med at "clutchen tar dårligere," og "hardere å gire." For meg er det to forskjellige ting. Om clutchen kobler helt ut når pedalen er inne, og ikke slurer når pedalen er ute, så er clutchen ok.
  2. Jeg finner bare Yamaha på den siden?? En av de store, i tillegg til de du nevner var jo Cagiva Elefant. Med to seire, mange høye plasseringer, og mye dramatikk (kræsjet to km fra mål etter å ha ledet, osv...) var de absolutt med på å gjøre Paris Dakar spennende. De gjorde hvertfall klart for verden at Ducati 900 var en pålitelig motor. (Cagiva eide Ducati på den tiden) Og enig mer Erling, det er noe med stuket på disse ørkenracerne. Mulig det blir veldig eksotisk for oss nordboere, og derfor tiltrekkende. Men nedi Europa er slike sykler meget ettertraktet. Honda Africa Twin 650 (kun laget i 1988 og 1989) har egne treff nedi Europa, samme med Cagiva Elefant. Og sikkert mange flere. I Frankrike, Tyskland, Italia og Spania sitter folk og ser på Rally Paris Dakar på samme måte som vi ser på VM på ski. De kan "alt" om Paris-Dakar syklene.
  3. Men har ikke du en grom BMW R100GS? Det er jo drømmen til mange og en legende i Paris-Dakar løpet.
  4. Da var jeg heldig og fant delen i England. Famous Four kunne skaffe. Og det er positivt, fordi dørlåser til samme bil visstnok ikke er å oppdrive. Men jeg fant de også, langt inni skogen i Østfold ..
  5. Hvor går slangen nå? Ingesteder?
  6. Muligens, Harald. Men hvis jeg fikk se delen, ville jeg kjent den igjen. Har du slikt i dine dype arkiver?
  7. Vel, nå har jeg endt opp med denne også. Er det noen her som har erfaring med en slik? Veldig få i Norge, så jeg måtte bare slå til. Edit: Jeg må vel redigere inn at dette er 900ie utgaven, altså den største og med elektronisk innsprøytning.
  8. Nei, jeg trenger bare den biten som skal trykkes på den kula som er på bildet. På min bil er den av grå plast og har innvendige gjenger i andre enden for å feste/justere staget som går videre til låsen.
  9. Muligens. Jeg mener å ha sett den delen jeg trenger et annet sted. På en forgasser eller noe sånt? De fleste Discovery 1 er vel firedørs. Men muligens samme delen går igjen der også.
  10. Bildet er av en dørlås til min 1987 2 dørs Range Rover. Jeg mangler den biten som skal trykkes ned på den kula som forbinder låsen videre til døråpneren. Jeg trenger to slike. Noen som har? Brukt eller nytt, alt av interesse.
  11. På FINN står denne som solgt...? Er den likevel til salgs?
  12. Problemet med fjernkontrollen er jo kjent, men er det ingen som har opplevd at problemet skyldes andre ting enn den? F.eks. sensorfeil eller feil med (en eller annen) ECU?
  13. Håper dere legger hornløsningen ut her. Jeg manger horn på min 1998 DSE.
×
×
  • Create New...