Gå til innhold

oysto

Medlemmer
  • Innlegg

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

430 profilvisninger

oysto sine prestasjoner

Nykommer

Nykommer (1/7)

  1. Byttet pumpe, filter samt trykkføler til dieseltilførselen rett under innnsuget etter tips fra UK. Så stoppet den igjen r det noen magnetventil på denne bilen?
  2. Det ble byttet når pumpa ble skiftet. Det pussige er at det er bare å ta ut nøkkelen og starte opp på nytt når dette skjer.
  3. Hei. Har en 2005 TD4 manuell som av og til stopper under fart. Det skjer ikke ofte men har skjedd 1-2 ganger den sist måneden. Fikk lest av feilkoder men ingen feilkoder ble funnet. Det er heller ikke noen varsellamper som lyser når dette skjer. Matepumpe ble byttet for 2 år siden (28000 km). Verkstedet som leste av kodene mente at det er en føler/ventil som sitter på dieselpumpa i motorrommet som kan være årsaken. Er det noen som har noen tips?
  4. Har sett over kontakter til givere i motoren, samt den store koblingen under innsuget? Min fusket og det var fukt i den store kontakten. Brukte verktøy på boks for elektro og borte var problemene. Har gått over alle givere etter denen episoden.
  5. Jeg har siden mai kjørt på Arnott sine belger (gen II) og støtdempere fra dem. Dette har fungert helt utmerket. Var selg over til Florida i mai og hentet delene (ferie). Topp service og prisene var også gode. Kan anbefale en handel med Arnott v/Lisa. Bilen er en 97 mod P38 med 2,5 diesel.
  6. Har montert tkelys på bilen og aktivert dem. Lysens virker ikke og jeg får feilmelding om at pærene er gått. Er det noe jeg har oversett??
  7. Er nå tilbake i Land Rover "modus" etter noen års fravær. Er det noen som har tenkt tanken om å gjennomføre motorbytte fra bensin til diesel i en Freelander? Har en gang i tiden gjennomført motorbytte på 3 Range Rovere, men det er lenge siden. Øyvind
×
×
  • Opprett ny...