Jump to content
LRforum

jermundpr

LRF Society
  • Content Count

    11,739
  • Joined

  • Last visited

About jermundpr

  • Rank
    Bygdeoriginal

Contact Methods

  • MSN
    jermund1@hotmail.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Jevnaker

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Jevnaker

Recent Profile Visitors

7,210 profile views
  1. Har et førersete fra exmoor trim som passer i Defender å selge. Godt å sitte i og ikke så håpløst å gå inn og ut av Selges for 1000kr eller bud over det
  2. Den skal snurre, for det er vannpumpa. Jeg bytta servopumpe i fjor på D2 og husker det ikke var så lett å få den innpå. Mener å huske at du må treffe nøyaktig riktig mellom pumpene for å den den innpå. Den passer bare en vei mener jeg.
  3. Ville ikke tatt HD, gammer'n har det på 90 300tdi. Ikke så god å ta igang med som originalen. Mer rykk og napp
  4. Om min neste turbil hadde vært på plass her så skulle jeg vurdert en tur, men den kommer ikke før i Juli en gang dessverre.. Og med tanke på sjukemelding og beskjed om ro (i den grad jeg klarer det ) så er det nok mest riktig å bli hjemme i år
  5. Sitter med operert fot nå så orker ikke å kjøre seriebil opp dit nå
  6. Har vært en del styr med bremsene på Geir den siste tida... Først begynner en hjulsylinder venstre foran å lekke. Fikk ny på garanti fra Vestfold ships. Fikk aldri pedal etter det og fant lekasje på bryteren til shuttle valve. Fikk ny bryter og fikk da bremser igjen. Kjørte vel to turer, rakk akkurat å få justert bremsene bra igjen så begynner det å lekke av en hjulsylinder på høyre foran. Ville ikke vente mer og ville ikke ha flere pumper fra Vestfold så jeg smalt inn en fra britpart jeg hadde på hylla. Etter dette har alt fungert topp heldigvis. Godt jeg byttet til vanlig bremsevæske for jeg har luftet ut over 3 liter nå... nå nyter jeg at alt er i orden og taket er av Madammen har fått skilter på sin Triumph også
  7. Høres ut som lageret i svinghjulet. Vanlig på td5 virker det som. Har hatt det på alle td5 jeg har hatt. Litt jobb å bytte så det bør gjøres samtidig med kløtsj ihvertfall
  8. Det ble Chip og boost box. Da har jeg mulighet til å justere selv, og ta med videre i en annen bil Får ikke bilen før i juli en gang så det tar litt tid før jeg får prøvd dessverre
  9. Da endte dette med litt støtte til allisport
  10. Takk for begge tipsene, det skal sjekkes når bilen kommer hit
  11. Noen som har liggende deler for å bygge om D2 fra ACE til vanlige stabstag?
  12. Det må loddes i ECU på 10p Td5. Synes det er greiest med justerbar boks for da kan jeg velge selv hvordan det skal være
  13. Eventuelt tips om mapping? Er 10p motor så det må loddes. Vil ikke sende ECU i posten for da tar det sikkert 3 uker
×
×
  • Create New...