Jump to content
LRforum

Håvard Guttormsen

LRF Society
  • Content Count

    3,236
  • Joined

  • Last visited

About Håvard Guttormsen

  • Rank
    ENTUSIAST

Contact Methods

  • MSN
    zeb@crusaders.no
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lillestrøm
  • Interests
    Triumph biler,Land Rovere,Hus, data,elektronikk

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Lillestrøm

Recent Profile Visitors

3,943 profile views
  1. Omsider ferdig med venstresiden og har gjort en liten testfitting for og se om ting fortsatt passer og om tanken går klar av gulvet bak. Det gikk bra men girtunnellen må nok justeres litt på.
  2. Du MÅ ha en NNN type ecu om du har P15
  3. Har du prøvd og kople av høyre fremlykt? Det stopper stadig vekk diagnose
  4. Idag har det vært tectyl på plakaten. Propan og skrape for så og børste..... Fikk lakket siste strøk på bakgulvet og tunnelen og fikk gjort ferdig avstiverene til gulvet bak og. Venstre siden er klappet sammen og blir sveist imorgen. Håper og få gitt den første strøk og da.
  5. Tatt livet av den gamle? Er på jakt etter defekt NNN ecu til td5. Og skal du ha til automat eller manuell. Til manuell kan du bruke begge deler, kommer bare an på hvilken personality map du laster opp.
  6. Den er helt original,de er vriene på tilsynet. Jeg fikk lov og endre luftfilteret!,men kommer til og bruke det originale der og :-) Ikke noen bilder idag men har fått inn hjelpemannskaper. Han skal hjelpe meg med ytterpaneler og klargjøre og lakke de. Taket er nesten klart for grunning . Venstre siden er godt igang og jeg har fått skjært ut og gjort klart for ny kanal. Litt rustsveisng i bunnen av A stolpen imorgen og kanalen sveise på plass og jeg får brent av resten av tectylen før grunning strøket kommer på. Er og ferdig med og fjerne tectyl pusse og grunne bakgulvet.
  7. om det ikke er noen hull og stikke låse bolt inn er det ut med starter da for og stappe inn noe for og låse startkransen.
  8. Jeg har printet de ut. Tegnet de selv. Da henger framaklsingen løst på og motoren er heist inn igjen for og få litt bedre plass på gulvet. Og så trenger jeg ca akslingtrykk for og justere inn caster vinklene får jeg sveiser inn brakettene for langsgående armer. Imorgen skal bakaksling henge provisorisk på og. Bare få punktet brakettene på plass slik at jeg kan få sveiset de skikkelig på uten at akselhuset slår seg. Skal bli moro og ha den så jeg kan dytte på den om ikke annet !
  9. Dagens lille fremgang. Fått tanken på plass med skliplate under og har fått hengerfestet på plass. Samtidig tegnes det for fullt på Becm til bilen og Can drivere til lyktene.
  10. Hei jeg prøver og få tak i en fuel connector til en disco 2. Det er den som går inn på tanken, det er egentlig en V8 men muligens passer fuel connectoren fra diesel også. Alle kontaktene på diesele er ihvertfall like men med forskjellig farekoder. Er det noen som har en sånn fra et ødelagt rør? det er hann kontakten jeg er på jakt etter. Jeg trenger også den elektriske pluggen om noen skulle ha en sånn.
  11. Da var litt småtteri gjort unna. Er ferdig med tunnelen og har montert bremserør bakover og girkasse festet.
  12. Den går jo som norgespakke. Kommer på 261 mener jeg i frakt
  13. Det er fuel rørene på oversiden og fremover fra tanke. Som er rustet i filler. Har byttet på er par biler og delene har jeg kun fått tak i original på. De koster ca 2500 for hele settet og når du er på LR og bestiller må du sørge for og få med alle koplinger og O ringer da alt kommer som løse biter. Du bør bytte alle bitene d du aldri kommer til og ville ta ned tanken en gang til !! Det er bare og rigge seg med jekk og ta den ned.Det er greit med lang slange og pumpe og prøve og få ut noe fra tanken først. Alternativt kan du suge forfra via fuel rør der eller henge på en slange fra fuel røret og kjøre fuelpumpe manuelt fra sikringsboksen og håpe det er returrøret som er Værste bak.
  14. Det er originaltype. Jeg anbefaler ikke poly foringer.De har dritdårlig levetid og flytter altfor mye støy opp.
×
×
  • Create New...