Gå til innhold

DSQN5

Medlemmer
  • Innlegg

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Location
    Voss

DSQN5 sine prestasjoner

Medlem

Medlem (2/7)

  1. Her er slik eg endte opp med å løyse det. Har testa med CTEK MXS10 og det ser ut til at det fungerte å lade over natta. Hurtigkoplinga ligg fast motert med eylets. Måtte modde litt på plasten på eyletsene for å få dei til å passe under skruene.
  2. Supert, takk for innspel @le
  3. Fant faktisk ein artikkel på samme sida som viser korleis eg hadde tenkt det. Battery change – Discovery 3/4 – ExpeditionParts / DiscoveryParts (expedition-parts.de) Ser jo ut som ei ok løysing. Einaste å kanskje ikkje lagt kontakten til laderen over foringa, men berre hatt den i motorrommet. Må jo opp med panseret uansett.
  4. Er vel noko med at elektronikken ikkje får med seg at det blir lada, men eg er ingen ekspert her. Står om det her. https://www.expedition-parts.de/en/batterieprobleme-beim-discovery/
  5. Er det ikkje akkurat det dei anbefaler at ein ikkje gjer på grunn av BMS'en?
  6. @le, kan tre den inn i hullet der mellom, eller like foran, då kjem ein inn til batteriet uten å gå over pakningen? Tar gjerne mot bilete av di løysing
  7. Slik ser det ut under panseret hjå meg: Fant ein artikkel på nett der det ser ganske likt ut Battery, BMS & charging – Discovery 3 / 4 – ExpeditionParts / DiscoveryParts (expedition-parts.de) Der har han kopla til noko til festa ein ser nederst på bilete mitt. Er dette jordingspunkt? Vil det fungere å kople den negative på denne INDICATOR EYELET M8 CTEK Consumer mot denne så kan den vera kopla til på meir permanent basis. Beklager at eg er litt grønn på dette
  8. Me KVAR skal skal den festast, noko som veit det? Her er det som står i manualen når det gjeld starthjelp frå eit anna batteri. Connect the other end of the BLACK (-) booster cable to a suitable earth point on the disabled vehicle. The earth point should be at least 0.5m (20 in.) away from the battery and as far as possible from any fuel or brake pipes.
  9. Forstår det slik at minus skal festes på et jordingspunkt, og ikkje rett på minuspolen. Nokon som kan forklare kvar den er? Eller aller helst eit bilete
  10. Hei! Fem år gammel tråd, så kanskje det har kome nokre nye anbefalinger på batterliaderfronten? Blir mykje småkøyring i vinter, og er sikkert lurt å få lada opp batteriet i ny og ne. Er ein D4-2015. Nokon tips/erfaring til kva lader eg skal gå for?
  11. Hei! Ny i Land Rover verda, og eigar av ein D4 - 2014 modell. Har ryggekamera, men ser og at det er mogeleg å få denne med Surround View (front og speglar). Nokon som har erfaring med ettermontering av dette? Eventuelt om det lar seg gjera? -J
  12. Hei, Er på utkikk etter ein Discovery 4 frå 2012 eller nyare. Det er ikkje så mykje å velja i på Finn, så tenkte det kan ikkje skade å legge inn ein post her. Kilometerstand under 150.000, pris opp mot 500.000. Helst sju setar. Kan og vurdere varebil og omregistrere dersom nokon har ekstra seter og kan bistå med ombygging. God servicehistorikk. -J
  13. Supert og takk for tilbakemeldinger. Då tolker eg det slik at så lenge girspaken er erstatta med hjulet, så kan ein sikkert sei at det er 8-trinn? Verkar ellers som det ikkje er så stort omsetnad på desse bilane? Er i alle fall langt mellom dei på finn.
  14. Hei, Er på utkikk etter ny bil, og LR D4 har segla opp som ein favoritt. Kikkar litt på finn (er ikkje mykje å velja i), og i den forbindelse lurer eg litt på korleis eg kan identifisere om det er ein bil med 6 eller 8 trinns girkasse? Var det slik at dette vart skifta for alle frå og med ein dato? For eksempel slik som denne https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=213139302 Ellers nokon som har erfaring med D4 som familiebil? S-Maxen har godt med plass, men dug ikkje heile vegen fram til hytta dessverre. Takk for hjelp
×
×
  • Opprett ny...