Gå til innhold

Esten

Medlemmer
  • Innlegg

    27
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Location
    Tynset

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Esten sine prestasjoner

Medlem

Medlem (2/7)

  1. 2005 Disco 3. Ok, trodde alle 4 kjørelyspærene også var bremselys. Men ja, 3 med taklyset. Skjønner.
  2. Ingen av bremselysene fungerer, noe jeg tror har skjedd samtidig. Det er vel 4 bremselyspærer så at alle ryker samtidig er vel usannsynlig. Kan det være andre åpenbare årsaker enn defekt bremselysbryter? Har fått en del feilmeldiger på transmission og engine fault..Men har blitt borte igjen etter omstart. Kan være en sammenheng?
  3. Min gjorde også dette. Hos meg var det lekkasje på de to fremre belgene. Men den vil stå å korrigere seg til vater, slik at den vil synke på alle 4. Ta ut sikringen som trond sier. F35?
  4. Noen som har tatt av tempføleren på kjølevæska som kan si meg hvordan dette gjøres? Klarer ikke å få den av...
  5. Fikk skiftet kompressor og lufttank i dag. Men får opp noen nye feilkoder nå. C1A13-64 - Pressuser does not decrease when venting gallery. C1131-92 - Air supply - Component failure . performance or incorrect operation. Bilen står helt nede. Skrur på bilen og så begynner kompressoren. Trykket går opp til 1700kpa og da slår kompressoren seg av. Det er vel riktig. Men rett etter dette ventilerer systemet seg ut ned til 400kpa. Jeg klarer ikke heve bilen mens trykket er på vei til 1700kpa. Kan det være mulig at det er noe feil med ventilblokken ved kompressor? LØSNING: Hadde byttet om luftslangene til lufttanken og bakre blokk på blokken ved kompressor. Da er bilen i orden igjen! Så løsningen på det orginale problemet var å bytte kompressor. Takk for all hjelp:)
  6. C1A-36 var noe jeg fikk når jeg prøvde å deflate lufttanken. Men da lå bilen på bumpstops og tanken var nesten helt tom så kan hende det har noe med det å gjøre. Hovedproblemet er iallefall at trykket bygger seg opp for sakte, så får feilmelding på det. Siden jeg ikke får noe luft ut av kompressor antar jeg at denne er ferdig, så har kjøpt ny. Monterer denne i helgen så får se om det hjelper. Har byttet pakkinger på ventliblokka, synes ikke det var så mye jobb egentlig... Mulig jeg ikke gjorde det riktig, hehe
  7. Bare der det skal være:) Men bestilt ny, så får se om det hjelper!
  8. Ikke noe tørkemiddel i kompressor nei
  9. Tørkemiddel ser bra ut
  10. Mulig jeg fant feilen... Ventil(?) lå løst når jeg åpnet.. bilde: https://ibb.co/K5mwJsZ
  11. Ut fra kompressor der røret til ventilblokken sitter kommer det ikke noe luft ut når jeg kjører kompressor via iidtool. Noen som var vært borti dette?
  12. Har sjekket tørkemiddelet og det ser bra ut. Er også AMk som står på bilen nå. Skal lete etter lekkasjer i morgen. Ledningene på kompressor ser også bra ut.
  13. Når jeg nå kom hjem etter 3 dager var galleritrykket fortsatt 82. Jeg tenkte å ta en deflate på tanken for å se hva for noe resultat jeg fikk da. Når den ble kjørt igang hørte jeg et klikk i kompressoren men ingen luft som kom ut. Etter en stund kom det opp suspension fault i displayet og to nye koder kom fram. C1A36-01 exhaust valve general failure information, general electric failure. C1A00-53 Control module - system programming failure. Noen som har fått disse før? Spesielt den første
×
×
  • Opprett ny...