Jump to content
LRforum

Timo@

Members
  • Content Count

    421
  • Joined

  • Last visited

About Timo@

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Trondheim

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Trondheim

Recent Profile Visitors

505 profile views
  1. hvor har du bestilt sensorer fra? har du brukt delenummer eller? lrcat viset at 3pin er erstatning til 6, må funke http://new.lrcat.com/#!/12128/40484/40716/3151/40782 https://www.advancedfactors.co.uk/height-sensors-12796-c.asp
  2. du må måle spenningen med multimeter fra ecu til sensor
  3. hei, husker det var noen bilder med dobbelt voltmeter til dobbelt batteri system. Hvordan koblet du de?
  4. nei, det ser som utetemp sensor
  5. Tenker antall D3 som har slik ratt i Norge er nesten null
  6. hvor mye koster da din oppdatering?
  7. Hmmm… det er interessant og koster mye billigere en D4 ratt
  8. Jeg tenkt å kjøpe ratt fra D4. Hvor fikk den i D3?
  9. Du må sjekke hvordan utetemperatur sensor er koblet i fanger
  10. Antar den må senkes, foreløpig har 11,5 i byen.
  11. 245 HK og 525 NM
  12. I dag tunet til Stage 1. Mye raskere og behagelige å kjøre , overasket.
  13. har ikke prøvd selv, men tenker brytter trengen man for å ungå uriktig temperatur vinerstid. Og du har ikke behov for motstand etter utetemp er lavere enn +5C brytter som skal i en posisjon koble sensor gjennom motstand og i annen posisjon til vanlig sensor kobling. selv tenker det er ikke behov for det, pga bilern varmer seg ganske raskt og du kan sette papp i fanger
×
×
  • Create New...