Tusen takk for tips om gutta på Heimdal, det er jo like borti nabolaget her. Bilen er nå oppe og står på egne belger igjen. Etter mange timer med målinger så kom jeg fram til at det måtte være styringen til EAS som var gåen, monterte ny og dermed funka det igjen.
Kjøpte en 4.6 HSE med litt elfeil men luftfjæring skulle etter sigende være iorden etter å ha blitt påkostet hysteriske summer hos forhandler. Fikk startet opp bilen og la merke til at alle 4 lamper på indikator lyste men bilen løftet seg opp og jeg kjørte hjemover. På vei hjem gikk luften ut og den ble paddeflat. Fikk hjelp hos klubben i Trondheim og koblet til Autologic men ingen kommunikasjon med ecu. Nå har jeg tatt vekk plugger og loddet kabler i høyre og venstre side men fortsatt ingen kommunikasjon, jordinger er pusset rene og ideer begynner å tørke inn. Når jeg kobler ut releet ved førerstol og setter det tilbake så går kompressor i 10 sekunder for så å stoppe. Finnes det noen med gode tips så blir jeg veldig glad.
Takk for tips, får ikke kontakt med ESA unit, har nå kuttet ut grønne kontakter med loddinger men intet resultat, kompressor rusler i 10 sekunder om jeg trekker ut timer rele, men det er det hele. Takknemlig for evt ideer
Er en helt fersk p38 eier, bilen det er snakk om har stått en periode hos Jaguar/land-rover I Trondheim og fått reparert luftfjæring. Har stått ganske lenge pga startproblemer men jeg tok sjansen og kjøpte den. Da jeg fikk startet den reiste den seg fint men på turen hjem falt den helt sammen og forble flat. Jeg lurer derfor på om det finnes noen i Trondheim eller omegn som har diagnose utstyr for en sånn vidundervogn. Er forresten en 95 4.6