Jump to content
LRforum

Raven Salash

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About Raven Salash

  • Rank
    Medlem

Profile Information

  • Location
    Oslo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Skal kjøpe bakerst dempere for 93 Lse med luftfjæring. Alt er av interesse.
  2. Takk for det, planen er å holde omtrent det samme (switches) i dashbord. men vi tenker å lage i tilleg fjærnkontroll for EAS. Vi skal bygge om den electrisk circuit med en ACCS batteri, ny belysning og varme element i baksetene. Så det blir nok strøm for alt. I gamle dager studerte vi på vgs Elektrosnisk tek fag, så vi er klar over hvordan den skal lages Mvh
  3. Tusen takk, enklere blir det ikke! Takk Brage! Hvis du kommer til å like skinn resultaten til slut, kanskje vi kan gjør det samme til din bil? De klagene jeg hørte om luftfjæring i RR går på hvor complisert er systemet. Kjøre opplevlse er bedre og mer behaglig med air bags. Også vi ønsker at bilen har raskere respons enn den kom orginal. Mvh R
  4. Takk for svaret. Jeg lest om dette og fikk mer info fra BT om saken. Vi skal beholde samme type luftbelger, Dunlop? med Koni shocks. Bare ECU, air valve manifold, air tank som skal oppgraderes. Egnentlig svaret fra BT er biggest TURN OFF!
  5. Takk skal dere ha. Hvor vakkert arbeidet er usynlig nå, men det skal være klart når interiøret er hel. Vi skal lage ny trim av vakkert tre. Det kommer ny skinn headliner med samme mønsteret som seter. Kanskje vi beholder den hard dash med skinn trim og ny configuration. Jeg vet dere liker å beholde bilen lik originale som mulig. Dette er riktig, men er ikke vår behov. Det som vi gjør i bilen er tingene vi liker og det er vår individuell smak. Derfor idee av salg kommer ikke inn i hodet. IMO orginal bil er god i sin tid. Nå er det allerede mange år senere. Det har kommet nye løsninger og oppgraderinger som man kan nytte. EFI, ECU, distributor, oil kjøler, girkasse og EAS system. Alle de skal ha en runde med oppgradering. Vi fikk nytt batteri, nye lykter, blinkere og signal repetere clear lens. De baklyktene fant vi ikke på nettet, derfor er vi nødt til å lage dem selv clear lens. Nye bremseskiver og klosser er klar for montering. Vi er på jakt etter 2 bak bremsecaliper, 4 støttedempere for luftfjæring, 2 bak luftbelger. Noen som de har for salg?
  6. Hei Vi ser for oss en bil som trenger lite eller vedlikehold i fremtide. i tilleg til at den luftfjæring har flere kjente problemer. Derfor skal vi kjøpe en som kan justeres ved enkelte knap og ikke koplet til ecu for speed sensor reading. De som jobber med bilen har lovet god resultat. Jeg mener det er mye bedre enn å reperere bil med tape og silikon! Her er noe bilder for skinn arbeid. Nye deler for fremseter er klare.
  7. Hei Jeg har vært opptatt med å forberede setene. Vi fikk ny skinn og fargings- skinnpleie materiel til den gamle skinn. I tillig til at en av mine venner kommer fra utlandet for å bidra med å lage (bespoke leather seats). På verksted går det fint, men vi regner med arbeid på power styring og luftfjæring. Fikk svar fra BT om min førespørsel om bytte til spiralfjær. VI skal vente med dette til fremtiden. Hva mener dere om å montere en ny enkelt luft manifold og after market luftfjæring styre enhet? Det finnes flere som Nshifted, Airride, AccuAir..osv.
  8. Hei det er ikke meg som sveiste bilen. jeg kjørte den til bilverksted og der arbeidet utføres.
  9. Vi tok en tur til Ringebu for å hente manuelle fremsetene. Dette skal være min hjemme prosjekt å restaurere skinn og skyskredde den til nye seter. Metal ramme for elektriske seter skal bort.
  10. Her er noen bilder for skjæring og sveising i venstre side.
  11. Hei Bilen ble kjørt til verksted og arbeidet har startet. Skype_Video.mp4
  12. Jeg skrev en post der men har ikke fått noe enda. Jeg tilby 1000 lapp for den som skal frakte setene.
  13. Hei De setene kunne passe perfekt til min behov i bilen, men klarer ikke å frakte dem til Oslo. noen forslag?
×
×
  • Create New...