Hei
Takk for deres interesset og de fine kommentarer. Til slut jeg er ikke helt fornøyed med arbeid som ble utført på bilen. Men den tiden vi hadde ikke tilstrekkelig økonomi til å gjøre det som vi ønsket. Det som er positivt er bilen har fått skilt og vi lært av dette erfaring. Nå kan man fikse ting etterhvert.
Jeg kjøpt 14cux kabel for nysgjerrighets skyld, og laget en kabel for å fikse og kalibrere EAS med program fra RSW.
4.2 med 14CUX i orginal stand er ikke verdt mapping og tuning (tror jeg). Kanskje hvis jeg lager Megasquirt loom, ECU med 4.6 så blir det (noe) kan man nå av jobben. Eller hvis jeg får en telefon fra Hamar(norsk tipping), skal jeg bygge den om til LS
Kjøre opplevelsen er alright,. Det føles at bilen er tungt og hjertet i bilen kunne være sterkere. Men men... hus bygges ikke på en dag, de sier
Det ser ut at RRC er en livsvarig prosjekt
Best hilsen