Gå til innhold

Fjell-Løpern

Medlemmer
  • Innlegg

    66
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Location
    Oslo

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Fjell-Løpern sine prestasjoner

Aktiv Medlem

Aktiv Medlem (3/7)

  1. haha, tenkte slik at passasjerene får høre også
  2. Hei! Ser etter tips til hvordan man bør gjøre det med lydanlegg i bilen. Ja, den må først være lydisolert, men når dette nå er gjort er jeg nysgjerrig på å se hvordan andre forumbrukere har valgt å gjøre det? Vh Håkon
  3. Heisann! Selger eller bytter disse i 20/21" org. RR felger med sommerdekk Vh Håkon
  4. Lener mot RR sev nå, usikker på prising, men ser at RRS 2014- er rimeligere enn Disco 2014- (med bakseter) Takk for svar! Mener siste RRS er basert på RR mens forrige var basert på disco, så det betyr nok litt på kjørefølelsen. Har spurt Strømmen og 84k full service inkl. regreim så da blir vel det fort 30,000 om tallene dine stemmer. Sålenge de har DAB og blutooth med god lyd er jeg igrunn fornøyd nok Enig, synes ikke 700 var ille for b service på RRS! lurer på om prisene er høyere på RR...
  5. Hei! Jeg er klar over at det finnes utallige tråder om dette, men priser og vilkår oppdateres stadig samtidig som mange her inne bytter bil ofte. Derfor tenkte jeg en oppdatert tråd med hva folk betaler i forsikring og hvor. med type forsikring uten å gå inn i alle vilkårene, det må folk sjekke slev. Jeg har solgt mine LR biler, men snuser på en 2013/2014 Range Rover L405 så er nysgjerrig hva folk betaler på den? Selv har jeg (denne kan ev kopieres): BIL: 2001 Porsche 911 Turbo SELSKAP: IF Skade Kasko ,ed "Motor, Gir og Driftsbatteri" BONUS: 70% 1 år ALDER: 30 KM: 12,000 P-Plass: Felles garasje, OSLO PRIS: 1,381/mnd (inkl. trafikkforskiring og lav innbo) Håper noen flere kan legge inn sine tall (la ved et utklipp fra IF's dekninger
  6. Hei! Jeg er på jakt etter en bra bil. Dama godtar alt fra Evoque til Vogue og har slått fra meg den lille cross-overn fordi jeg synes de virker litt "plastikk" men også fordi de virker dyre for hva de er? Derfor står det mellom RRS og RR (2013-2015). RRS til ca 550 og RR til ca 650 - Hva velger man og hvorfor? Jeg har eid Defender og Disco 4 tidligere og angrer fremdeles på salget av discoen, men nå ønsker madammen bakseter. Kankje noen har eid/eier begge? Håper på noen tilbakemeldinger
  7. Hei, lurer på hvor i bilen dette ligger? har ikke bilen foran meg selv... //h
  8. Jeg har hørt at 265/65 går rett på kun med spacers ja, men har ikke prøvd det selv
  9. 30mm holder ja, tror det er 28mm som er grensen for å unngå kalipperne
  10. Har en lignende 2015 disco selv - hvor får man behandlet bilen med fludfilm for 3000?
  11. Takktakk! Ja, syns det er rart de ikke hadde 18" som mulighet fra fabrikk på en slik bil... Takk du - tror ikke det nødvendigvis er hovedårsaken, noen hinter nok til at den er noe hevet på standard og offroad høyde som kan g litt feil camber og slite dekkene skjevt (samt risikere lengre bremsedistanse og dårligere grep på våt vei)
  12. Jo takk! Mye mulig jeg setter på 265/65 neste gang - det subber litt i ramma på full lock med de spacerne jeg har nå (38mm) det skal hjelpe å gå ned til 28/30mm, men skikkelige spacere er ikke gratis heller..! Funker uansett greit på alt bortsett fra parkeringshus! hehe Setupet jeg har passer perfekt på D3 så da vet man at D4 har noe mindre dekklaring (ikke bare større skiver) Takk! Moro med høy D4, det hjalp litt på defender savnet Ikke foreløpig, men det er planen - jeg ser at det blir noe positiv camber bak i offroad høyde Takk! Det er brukte originale D3 felger jeg fant på finn - da vet jeg at de tåler vekt etc. Eneste alternativet pt er vel svindyre compmotive felger (spesielt med dagens valuta) Apropos - hva er det normalt å betale for noe slikt?
  13. Heisann, kan jo oppdatere folket. hjulene gikk på og står nå med 38mm spacer og har fått økt standardhøyden og offroadhøyden med software endring. Flapsene foran forhjulene er fjernet og 38mm skal byttes i 25/28mm spacers da de såvidt subber på fullt rattutslag. Skal også file ned skruen foran i hjulbuen og forsøke å skru/"dytte" plasten litt lenger frem. Hørte forøvrig om en kar som kjører med 305/70/17 på D4 med D3 bremser!
×
×
  • Opprett ny...