Jump to content
LRforum

Jasswass

Members
  • Content Count

    486
  • Joined

  • Last visited

About Jasswass

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hamar

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Hamar

Recent Profile Visitors

894 profile views
  1. Hva slags liten fin veistubb er dette - altså hvor i verden er vi?
  2. litt nedover på side 8 her så finnes min løsning på dette. Den funker finfint. http://www.lrforum.com/forum/index.php?/topic/94258-første-lr-1999-defender-110-turbilen/page/8/
  3. Høres trangt ut. Verktøysrull og -koffert, jekk, slepings og litt anna småtteri i min.
  4. Flott kort S3 (?) med brutale hjul på Olrud i dag.
  5. Den øverst her lukter litt vel mye L300. Kjempebil....
  6. Røddig med vinsjfanger'n da! Hva er overkill med ryggelysopplegget ditt? Satt på en voldsom lyskaster?
  7. Går bilen normalt godt, eller mangler det på krefter sammenlignet med en frisk en? Finnes det ikke et rele til dieselpumpa? Meiner å ha lest noe om at ecu sliter å lese riktig om dette releet krangler. Sikkert noen som kjenner mer til dette her. 1.4 høres myye ut ja.
  8. Akkurat kjørt inn min 21 år gamle Defender...dvs den har nå bikka 200k. Akk ja... Feira med å gi den en tur til fjells.
  9. Er vel stort sett svært gode varmefaste egenskaper i det som normalt omtales som rustfritt stål, dvs. stål med et høyt Cr (krom) og Ni (nikkel) innhold i legeringen. Hva slags legering brukes i spesielle bolter og muttere til eksos?
  10. Knall! Hjelper med diger plass når slik skal lagres :-)
  11. BMW motor og autokasse. BMW har ingen offroader, men utbredt forhandlernettverk. Blir spennende å se framover. .
  12. Sjekk at det er tilstrekkelig mengde kjølevæske. For lite væske kan skape trøbbel med luftlommer etc, noe som igjen gjør tempmåleren din forvirra. Det kan godt se ut som det er nesten fullt på opp på merket i ekspansjonstanken, men topp opp, så skal du se at det godt kan gå på ganske mye mer væske før du er på maksmerket. .
×
×
  • Create New...