Gå til innhold

Trollak

Medlemmer
  • Innlegg

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Location
    Sandnes

Previous Fields

  • Location / Bosted
    sandnes

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Trollak sine prestasjoner

Medlem

Medlem (2/7)

  1. Det er vel det som ikke går, og vel så det, om jeg har forsått dette riktig
  2. Høres ut som motsigende fakta, eller har jeg oversett noe? mange takk for svar
  3. Hygelig at alle er så optimistiske Er det ikke det som er poenget/nødvendig for å gjøre en pickup kortere, kappe den kortere og sveise den sammen så du ikke har 1 bil i 2 biter. Lysene kommer ikke til å måte flytes hveldig langt(pga. at planet kommer til å bli kuttet slik at den går rett på ramma), og er det å kjøte noen ledninger så sykt mye stress egentlig? Mest sansynelig bare diesel loket lit lengre fram, fordi planet komer fra en 130 Kan ikkje så mye om sveis men er vel ettest å bolte/sveise (vet ikke hva veivesenet liker minst)fast noen en anelse jemesnekra utrigre Tror ikkje den blir veldig mye tyngre bak, Hvis den blir det så får jeg kjøpe fjerer og det som trengs for at den tåler det, men trodde at defendere kunne bære ganske tungt så at litt av den vekten er permanent burdde vel gå, 20’’ Mvh Tollak
  4. Hvet det, men hcpu plan ser mye bedre ut ...
  5. Synnes dette Høres ut som motsigende fakta, men kanskje har jeg misforståt tallene
  6. 130 hcpu plan viste jeg om fra før ... ... men takk for at du har tenkt ut det hele for meg veldig greit å ha planen klar når tid og økonomien er der Vakert... jafal vis litt kortere i bakkant.
  7. Vet kje, tror det er lenge til et sånt prosjekt blir satt i gang, trenger både utgangspunkt, tid og økonomi ... erfaring hadde ikke hvert så ille det heller ... startet tråden mest for å finne ut om andre kunne tro at det var mulig litte vits i å tenke på «den drømebilen» i to/tre år bare får å finne ut at det ikke lar seg gjennomføre ...
  8. Hvor langt er foresten overhenget på en 110 ? Kan jo vere greit med en pekepinn på kor lang en 90 hcpu’n bør ver for å ikkje se «feil» ut, men samtidig ha litt kapasitet Men de komme vel te å si någe på en PKK om 50% av bilen ser uorginal ut, og en elle annen klønete hobbymekaniker har skrudd det sammen? ... Håpe ikkje det, men høres sansynelig ut
  9. Så bra ut den ja, men må si at jeg er sykt fan av hcpu og 90’ synes ‘’vanlig’’ defender pick up blir litt feil, ligner litt på ‘’den dere australske «ute’n» elle ka det va’’ synes pick up’r ska ha ordenlig kasse men forstår veldig godt at mange er uenige i ka som ser «bra» ut ...
  10. Er jo greit at den blir litt «Hi Capacity» selv om den er knøt litten
  11. Ja, kan nok være lurt å kutte ned på lengden litt, blir sikkert beddre bådde onroad og offroad Men blir vel uansett lengre en orginalt pga. Tank låket er lengre bak hjulet, men kan vel flytes på det også ... ikke det at det er alt for negativt at den blir lengre enn orginalt
  12. Ja, kunne tenke meg det, men ka tor du om å få det registrert? Eg har ikkje mye erfaring med veivesenet jafall, men det er vel mulig å registrere (sånn ca.) 100% egenproduserte plan så da burde vel dette også gå?(dum tanke?)
  13. Hei, er veldig ny på forumet, men har hvert intresert i Land Rover Defender en stund og lekt litt med tanken på å sette et HCPU plan fra en 130’ på en 90’, men lurer på om dette i det helle tatt ville hvert fysisk mulig og om det er hvert å tenke på å få det registrert? hvet at 130’ og 90’ har forskjellig lengde på bakparten/overhenget av ramma og at dette gjør det ekstra vrient, men synnes det er en intresang tanke ... Beklagger at dette sikkert er et «teit nybeggynderspørsmål», men har som sakt ikke mye erfaring.
×
×
  • Opprett ny...