Hei! Parkerte bilen ei uke å skulle bryte den igang igjen etter 5 dager. Tempføler går til rødt, motorlampe å glødelampe er fraværende å pumpa er død. Kobler til diagnoseapparat å finner kun abs unit i ecu. Begynner å måle kontakter som det er oppgitt at det skal være spenning på å finner ut at stikk 3, 22 og 27 bare har 2,4 volt. På sikring 5 har jeg derimot 12 volt. Merk at dette er uten tilkoblet ecu. Stikk 3,22og 27 har så vidt jeg kan skjønne forbindelse sammen. Disse har brun/oransje farge på seg. Tok i dag å avisolerte en bit så jeg fikk frem kobber på en brun/oransje ledning som antakeligvis går opp i ei kontakt som er tenkt måling å feilsøking. Lagde forbindelse med kabel og sikring inn i sikring nr 5 under radio å inn på denne kabelen. Setter på tenninga å alt virker normalt. Bilen starter, diagnoseapparat kommuniserer med ecu å temp føler er ok. Er det noen som vet strømveien fra sikringen å frem til ecu? Å er det noen risiko ved å kable som jeg har gjort mtp ecu?