Jump to content
LRforum

Defensiv

Members
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About Defensiv

  • Rank
    Medlem

Profile Information

  • Location
    Nordvest

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Sunnmøre

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja no er det gått eit år. Bilen har oppført seg eksemplarisk (litt styr med viskarmotor) men eg blir berre meir og meir glad i den. Har aldri hatt ein bil med så mykje eigarglede (muligens min fyrste bil - svensk herregårdsvogn). Nye demperar og fjører har gjort den mykje betre på veg. Sjølv med tung last. Kjører ganske ofte med 6-8 utvaksne mannfolk ombord og utstyr på taket. Den dreg tung hengar som ein draum og drivstofforbruket er heilt ok. Litt mykje røyk når eg bremser på kald motor. Nokon tips? Peik - dei benkane var fine. blir nok ein kopi av dei! Gitteret fjernar eg kjapt når eg har folk i hundeavdelinga. Men til dagleg bruk er det montert. Kjekt med ein illusjon om nakkestøtte. Skistativ har blitt forkasta fordi det fungerer så fint å ha alt på taket. Der blir det mindre skit og salt på ski også.
  2. No er heile viskaroppsettet fungerande. Den siste feilen var at hjulet på gjennomføringa var "gnagd" ned. Ny gjennomføring og alt er tipp topp. (Fasinerande mykje slagg i røret til perlesnora.) Takk (no er det pokalskifte neste)
  3. Hei og takk for tips. Ser eg var upresis i beskrivelsen. Det var ikkje "parkeringsfeil" men rett og slett ingen bevegelse eller lyd. For å gjere ei kort historie lang: Etter å ha bestilt delar frå engljand - demontert halve bilen - skifta til ny viskarmotor - utan effekt - smurt - kjørt ein vanvittig leiteaksjon etter elektriske feil fant eg ein kald og mørk kveld ut at det var sikringa som var gåen. Korleis eg kar greid å ikkje oppfatte det tidlegare er ei gåte - skuldar på ammetåke. No har eg ny, og nesten lydlaus, viskar. Alt var fryd og gammen i fleire timar før viskaren på førersida begynte å slure. Så nå blir det demontering igjen, men denne gangen er feilen mekanisk og ikkje elektrisk. Eg gleder meg, og snøen lavar ned! (har foresten ein godt brukt viskarmotor og ny perlesnor om nokon er i beit).
  4. Viskartrøbbel Har ein Defender 110 td5 2004 Bytta før jul "perlesnora" og overføringene ut gjennom veggen på grunn av mekaniske feil. Meiner sjølv eg smurte bra opp det nye og at det gjekk lett i røret. Viskarane har fungert i fint sidan . No har eg eit nytt problem - viskerane har stoppa midt på ruta (eg tolkar det om elektrisk feil denne gangen). Har foreløpig kun sjekka sikring (som var ok). Den oppfører seg som den er straumlaus, men dette er ikkje bekrefta. Eg har tidlegare sett ei feilsøkings oppskrift på viskarproblem her på forumet, men eg er ute av stand til å finne den. Er det nokon som har tips om kvar eg finn denne? No er det på med hovudlykt og ut i sludden for å gjere ein innsats! Takk
  5. Erik hadde på lager. Takk for tips.
  6. Til defender Treng 5 stk hjulmutter av denne typen. Utsjånad er ikkje viktig(så lenge dei passar). Om nokon har eit fullt sett med 20 "pene" er eg også interessert. Held til på Sunnmøre, men er mykje på farten. Slikt kan jo og sendast i posten (ikkje post nord for dei legg inn ei veke ekstra på leveringa her). Takk
  7. Har fått sjekka rundt omkring med olje og smørj, ser ok ut. Har litt lekkasje frå topp. Har ikkje merka det på peilinga, men det viser blir litt grisete. Neste prosjekt er nye toppakning, demperar framme og ein lekkasje på venstre pokal. Etter det håpar eg på at det kun blir lett vedlikehald, dekkskifte og finpuss i lange tider. Legg ved eit stemningsbilete:
  8. Her kjem ei oppdatering og "avslutting" av denne tråden. Takk til alle som har komme med tips og innspel. Bilen er no på vegen og kjennest fin ut! Til dei ulike sakene: 1: Clutch og svinghjul vart bytta utan grunn, men deilig med alt som er gjort. Master og slave er og nye. Girkasse frå achcroft kom på døra etter ca 12 dagar. God service! Grunnen til at clutchen ikkje ville fungere til slutt var at clutch friksjon plata var snudd feil veg. (Utstikkeren skal mot motor) Fordelingskassa er den samme gamle og nyeoljen er blitt melkekvit. Betre enn forrige gang og ei gjennomkjøring til så er det nok bra. Har no fått eit nært og kjært forhold til kassa. Tung som faen å flytte på. Etter å ha flytta på den og montert den 3 gangar har eg fått ein viss følelse med korleis eg burde ha gjort det. Nummer ein er å ha eit gulv der jekker glir fram og tilbake og utan oppstikkande hinder som t.d. løftebukkvaier. 2. Bakruteu fekk eg frå Paddoc. Passa perfekt og lett å sette inn. Bremselys fungerar. 3. Når det gjeld farge og lakk.Har ikkje komme rundt til å flikke rust ennå. 4. Eg lurker litt på korleis det var å bestille delar frå England. Dette var uproblematisk og overraskande billig frakt. 5. Nakkestøtteproblemet har eg løyst med hundegitter frå paddock. Dette passar ok (det svevar litt høgt over bakken). Skal bruke vinkelsliper og kutte litt i nettingen for å få inn ski og slikt når eg har lagt ned seta. 6. Når det gjeld sidevendte seter er eg fortsatt på utkikk etter ei løysing som bygger minst mogeleg når dei ikkje er i bruk. 7. Bolten i luftelukene over panser er no skifta med rustfritt. Merkeleg nok var dei nye 4 mm for lange. Ingen problem, men verdt å merke seg. 8. Skistativ. Eg. vil sveise ein variant av dette og henge på reservehjulopphenget 8. 9. Har etter kvart fått litt oversikt over oljer o.l. som skal av og på denne bilen. Men skulle ynskje meg ei oversikt som var enkel grei og kunne printast for å ligge i chubbyboksen til "evig" tid. 10. Forumet her er heilt tipp topp. Takk for hjelpa.
  9. Hei beklager seint svar. Det ordna seg, takk for tilbodet!
  10. Takk. Cluchen kjennest bra ut, men det er sjølvsagt noko å sjekke. Er det nokon form for justering på lavgirspaken som kan ha slike utslag?
  11. Då er ny kasse frå ashcroft montert. Svinghjul er nytt Clutch er ny Fordelingskasse er den samme gamle. Ein litt gira hjelpemann fylte mtf 94 på fordelingskassa og 80-90 på girkassa. Eg må til å tappe og bytte. Så no skulle alt nerme seg sjønnaste orden, men nei, ikkje heilt ennå. Bilen girar ikkje skikkeleg. Når lavgirspaken står i gir og bilen er i gang er det vanskeleg å komme i gir på hovedgira. Når lavgirspaken står i fri kan eg gire til alle gir på hovedgira. Når bilen er stengt av kan eg gire til alle gir. Blodsukker var på null når dette vart oppdaga, og bilen vart stående utan mykje feilsøking. Uansett så skjønnar eg ingenting - nokon tips? Noko eg kan/bør justere eller kontrollere? Bilen har no stått sidan jul og eg har lyst til å komme meg på vegen(og av den)!
  12. Hei Skulle gjerne hatt ei girkasse frå Trondheim til Ørsta. Ålesund og Stryn er gode alternativ. Helst i løpet av veka. Det er utan fordelingskasse, så den er ikkje kjempestor. Takk
  13. Hei. Lita oppdatering/korrigering av upresis beskrivelse Tappa olje av fordelingskasse:- denne var kvit av vatn. Tappa olje av girkasse: - denne var svart som bek og full av spon. Ut I frå dette tenker eg at ny girkasse må til. Fordelingskasse er eg meir usikker på, men fristande å bytte den og når ein likevel driv på. Det vil jo vere ein god følelse med alt bytta frå svinghjul og bakover. Har fått tips/ tilbud om ei kasse som har gått eit godt stykke. Litt uggent å sette inn kasse som har gått det doble av resten av bilen, eller er eg litt overnervøs når eg tenker slik? Dersom eg vil gå for overhalt kasse og eventuelt fordelingskasse, er det nokon som har tips om kvar ein får tak på slikt?
  14. Takk for tips folkens. Med andre ord er girkassa meir sannsynleg enn fordelingskassa når det gjeld denne saka?
  15. Hadde opplevd 2 gangar at eg ikkje kom i gir ved vanleg kjøring, men avskreiv dette som store sko og uvant bil sidan at når eg trykte inn clutchen ein gang til var alt topp. Ingen stygge lyder eller anna rett før stopp. Det berre smalt ein gang. Litt skrapelyd første sekunda med clucen ute, menn etter det har det vore stilt(bortsett frå i fjerde som med litt vold gir drift og skrapelyd.
×
×
  • Create New...